KudoZ home » English to Latvian » Business/Commerce (general)

display screen equipment

Latvian translation: displeja iekārtas


10:41 Aug 10, 2004
English to Latvian translations [PRO]
Business/Commerce (general)
English term or phrase: display screen equipment
All workstations to be used with display screen equipment must comply with the requirements of current regulations
fsdfsdfsd sdfsdf
Luxembourg
Latvian translation:displeja iekārtas
Explanation:
var arī "ekrāndispleja", tā gan būs zināmā mērā tautoloģija, jo ekrāns un displejs ir viens un tas pats, taču tā tas ir arī angliski.
Selected response from:

Uldis Liepkalns
Latvia
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1displeja iekārtas
Uldis Liepkalns
4displeja ekrāna aprīkojums
VEIKMANE DAIGA
2Monitori
Vents Villers


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
displeja iekārtas


Explanation:
var arī "ekrāndispleja", tā gan būs zināmā mērā tautoloģija, jo ekrāns un displejs ir viens un tas pats, taču tā tas ir arī angliski.

Uldis Liepkalns
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 42

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  LIGA LINSSEN: displeja ekr'ana iek'arta
1 day23 hrs

3 days23 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Monitori


Explanation:
monitors, videomonitors = Displeja, kas parasti izveidots, izmantojot katodstaru lampu, konstruktīvs bloks, kas ekrānā atveido vienas vai vairāku krāsu attēlus. Monitors ir apgādāts ar visām iekšējām shēmām šo funkciju veikšanai. Praksē bieži terminus `monitors` un `displejs` lieto kā sinonīmus.



    Reference: http://termini.letonika.lv
Vents Villers
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

2248 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
displeja ekrāna aprīkojums


Explanation:
Direktīva 90/270/EEK par minimālajām veselības aizsardzības un darba drošības prasībām darbā ar displeja ekrāna aprīkojumu.

Example sentence(s):
  • Displejs atbilst šādām prasībām: 16.1. rakstu zīmes uz ekrāna ir skaidrā formā, ... spīdums un atstarojums uz ekrāna vai cita aprīkojuma ir nov

    Reference: http://osha.europa.eu/lv/topics/msds/legislation_html
    Reference: http://www.likumi.lv
VEIKMANE DAIGA
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 3