KudoZ home » English to Latvian » Business/Commerce (general)

health and safety matters.

Latvian translation: (pienācīgus un) veselīgus darba drošības apstākļus


13:13 Aug 10, 2004
English to Latvian translations [PRO]
Business/Commerce (general)
English term or phrase: health and safety matters.
Treat all temporary workers as they would their own employees for all health and safety matters.

Nodrošināt pagaidu darbiniekiem, līdzīgi kā saviem darbiniekiem, /veselību un drošību apstākļus/
kaa lai logiski piebeidzu - neteiksu tacu veselību un drošību apstākļus

BIG THANKS
fsdfsdfsd sdfsdf
Luxembourg
Latvian translation:(pienācīgus un) veselīgus darba drošības apstākļus
Explanation:
IMHO šeit vajag domu tulkot, ne burts burtā
Selected response from:

Uldis Liepkalns
Latvia
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4(pienācīgus un) veselīgus darba drošības apstākļus
Uldis Liepkalns
4veselības un drošības jautājumi
VEIKMANE DAIGA


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
(pienācīgus un) veselīgus darba drošības apstākļus


Explanation:
IMHO šeit vajag domu tulkot, ne burts burtā

Uldis Liepkalns
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 42
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vita Merkulova: pienacigus un veselibai nekaitigus darba apstaklus
18 mins

agree  LIGA LINSSEN
1 day20 hrs

agree  ilbe: droshus un veseliibai nekaitiigus darba apstaaklus
3 days7 hrs
  -> jā, tā tiešām ir labāk

agree  Vents Villers: With ilbe:)
3 days21 hrs

2247 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
health and safety matters
veselības un drošības jautājumi


Explanation:
Visos veselības un drošības jautājumos izturēties pret visiem pagaidu strādniekiem tā, kā viņi izturētos pret saviem darbiniekiem.

Example sentence(s):
  • Kam jūs lūgsiet padomu veselības un drošības jautājumos

    Reference: http://www.britishcouncil.org/latvia-education-dreams-klubu-...
VEIKMANE DAIGA
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 3