KudoZ home » English to Latvian » Business/Commerce (general)

specific entitlements imposed by regulations

Latvian translation: īpašas noteikumos atrunātas tiesības (priekšrocības, atvieglojumi, privilēģijas)


14:08 Aug 10, 2004
English to Latvian translations [PRO]
Business/Commerce (general)
English term or phrase: specific entitlements imposed by regulations
Drivers have specific entitlements imposed by regulations.

Liels jau ieprieks paldies. British teksts ir biki sarezgiitaaks nekaa domaaju.
fsdfsdfsd sdfsdf
Luxembourg
Latvian translation:īpašas noteikumos atrunātas tiesības (priekšrocības, atvieglojumi, privilēģijas)
Explanation:
.
Selected response from:

Uldis Liepkalns
Latvia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4īpašas noteikumos atrunātas tiesības (priekšrocības, atvieglojumi, privilēģijas)
Uldis Liepkalns
4īpašas tiesības, kas ir piemērotas ar noteikumiem
VEIKMANE DAIGA
3noteikumos noteiktas specifiskas ties'ibas(normas)LIGA LINSSEN


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
īpašas noteikumos atrunātas tiesības (priekšrocības, atvieglojumi, privilēģijas)


Explanation:
.

Uldis Liepkalns
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 42

25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
noteikumos noteiktas specifiskas ties'ibas(normas)


Explanation:
vad'it'ajiem ir specifiskas noteikumos noteiktas ties'ibas vai uzliktas normas.

LIGA LINSSEN
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

2247 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
īpašas tiesības, kas ir piemērotas ar noteikumiem


Explanation:
Vadītājiem ir īpašas, ar notiekumiem piemērotas tiesības.

Example sentence(s):
  • Šajā gadījumā tiek piemēroti noteikumi, balstoties uz...

    Reference: http://www.tallink.lv/lv/.../termsForGroups.htm
VEIKMANE DAIGA
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 3




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): LIGA LINSSEN