KudoZ home » English to Latvian » Chemistry; Chem Sci/Eng

Protonated diethanolamine

Latvian translation: protonēts dietanolamīns


14:48 May 19, 2005
English to Latvian translations [PRO]
Medical - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: Protonated diethanolamine
"Ptotonated" tulkojums butu vajadzigs...
Saistībā ar ķīmiju (protonēts??-man šķiet, ka ir galīgi nepareizi)
Inguna Hausmane
Latvia
Latvian translation:protonēts dietanolamīns
Explanation:
> šķiet, ka ir galīgi nepareizi

nu nezinu, man patīk :)

krieviski: протонированный диэтаноламин
Selected response from:

Igor Kreknin
Grading comment
Paldies, bet man nez kadel liekas, ka sim varetu but vel kads tulkojums....
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1protonēts dietanolamīns
Igor Kreknin
4hidrogēndietanolamīnsDoroteja


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
protonated diethanolamine
protonēts dietanolamīns


Explanation:
> šķiet, ka ir galīgi nepareizi

nu nezinu, man patīk :)

krieviski: протонированный диэтаноламин

Igor Kreknin
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 7
Grading comment
Paldies, bet man nez kadel liekas, ka sim varetu but vel kads tulkojums....

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  tinageta: Padomes Regulā (EK) Nr. 149/2003 ir protonētie sāļi. Dažiem kolēģiem gan ir visnotaļ kareivīga attieksme pret TTC tulkojumiem, tā ka izvēle Tavā ziņā. ;)
4 days

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
protonated diethanolamine
hidrogēndietanolamīns


Explanation:
Atceros vel no kimijas laikiem, ka ar protonu faktiski tika apzimets udenraza atoms.
Lai veicas, Inguna, pareizas atbildes meklejumos!

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2005-05-19 15:24:30 GMT)
--------------------------------------------------

Atvainojos, pareizak sakot udenraza jons.

Doroteja
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 35

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Vents Villers: Atvainojos par iejaukssanos bez iedzillinaassanaas, bet pirmajaa briidii liekas, ka galiigi garaam...
5 days