KudoZ home » English to Latvian » Cinema, Film, TV, Drama

Team up with Littlest Pet Shop and Transformers

Latvian translation: "Vismazākais Zooveikals" un "Transformatori"


08:11 Sep 4, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: Team up with Littlest Pet Shop and Transformers
Nevaru atrast vai šajā gadījumā filmu nosaukumi jau tulkoti uz latviešu valodu. Šis ir nosaukums vienam plakatam, kas domats bērniem un kur tad attēloti attiecīgo filmu varoņi.
Ieva Englund
Sweden
Latvian translation:"Vismazākais Zooveikals" un "Transformatori"
Explanation:
"Mazais Zooveikals"- Tā vismaz tas parādas bērnu interneta veikalos. Kaut gan - littlest ir vispārākā pakāpe - tad tam vajadzētu būt - "vismazākais zooveikals"

Transformers Latvijā tā arī ir tieši tulkots, kaut gan patiesībā tas būtu Transformators"
Selected response from:

ievastro
United States
Grading comment
Paldies! Ilgak pamekleju, ka tiesi sadi nosaukumi tiek ari lietoti. Sikie jau noteikti tos zinas :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3"Vismazākais Zooveikals" un "Transformatori"
ievastro
2mini zvēriņu veikals (kolekcija) un transformeri
Undine Krauze


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
team up with littlest pet shop and transformers
"Vismazākais Zooveikals" un "Transformatori"


Explanation:
"Mazais Zooveikals"- Tā vismaz tas parādas bērnu interneta veikalos. Kaut gan - littlest ir vispārākā pakāpe - tad tam vajadzētu būt - "vismazākais zooveikals"

Transformers Latvijā tā arī ir tieši tulkots, kaut gan patiesībā tas būtu Transformators"

ievastro
United States
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Paldies! Ilgak pamekleju, ka tiesi sadi nosaukumi tiek ari lietoti. Sikie jau noteikti tos zinas :)

4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
team up with littlest pet shop and transformers
mini zvēriņu veikals (kolekcija) un transformeri


Explanation:
... man meitai ir šitie zvēriņi - es viņus mājās sauktu par bērnu zoodārzu (vai mini zvēriņu veikals) un puika ņemas ar transformeriem ... nu, tas tā sadzīviski

Undine Krauze
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  ievastro: Jā, mans variants ir oficiālāks, ja tas ir bērniem tad šitais skan labāk
3 days19 hrs