KudoZ home » English to Latvian » Computers: Hardware

circuit diagram

Latvian translation: shēma


10:24 Apr 8, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware / PCB
English term or phrase: circuit diagram
The product is used in the manufacture of semiconductor wafers (so-called "photomask") for photographically transferring circuit diagrams onto wafers.

Netieku gudra, vai circuit diagram šajā gadījumā var tulkot kā "celiņi", vai arī ir kāds oficiālāks apzīmējums.

Principshēmas utml. šajā gadījumā nederēs, tās attiecas uz elektrību.
tinageta
Latvian translation:shēma
Explanation:
Manuprāt, tā pati "shēma" jau vien ir.
----------------------------------------------------------------------
board, printed circuit board, circuit board, card Personālie datori. Angļu-latviešu-krievu skaidrojošā vārdnīca. Sast.: A. Baums, J. Borzovs, A. Gobzemis, I. Freibergs, G. Fricnovičs, I. Ilziņa – A/s Dati – 1998 – 255 lpp.
(D98)
drukātās shēmas plate, shēmas plate, plate, karte Personālie datori. Angļu-latviešu-krievu skaidrojošā vārdnīca. Sast.: A. Baums, J. Borzovs, A. Gobzemis, I. Freibergs, G. Fricnovičs, I. Ilziņa – A/s Dati – 1998 – 255 lpp.
(D98)

Drukātā shēma, uz kuras uzmontēti mehāniskie, elektriskie un elektroniskie komponenti, kas kopā ar esošajiem savienojumiem veido konstruktīvi viegli nomaināmu sistēmas funkcionālo bloku.
Selected response from:

mjbjosh
Grading comment
Tencinu!

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2shēmamjbjosh
4struktūrshēma
Ieva_Kupruka
4shēmas attēls
Ieva Englund


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
shēma


Explanation:
Manuprāt, tā pati "shēma" jau vien ir.
----------------------------------------------------------------------
board, printed circuit board, circuit board, card Personālie datori. Angļu-latviešu-krievu skaidrojošā vārdnīca. Sast.: A. Baums, J. Borzovs, A. Gobzemis, I. Freibergs, G. Fricnovičs, I. Ilziņa – A/s Dati – 1998 – 255 lpp.
(D98)
drukātās shēmas plate, shēmas plate, plate, karte Personālie datori. Angļu-latviešu-krievu skaidrojošā vārdnīca. Sast.: A. Baums, J. Borzovs, A. Gobzemis, I. Freibergs, G. Fricnovičs, I. Ilziņa – A/s Dati – 1998 – 255 lpp.
(D98)

Drukātā shēma, uz kuras uzmontēti mehāniskie, elektriskie un elektroniskie komponenti, kas kopā ar esošajiem savienojumiem veido konstruktīvi viegli nomaināmu sistēmas funkcionālo bloku.


mjbjosh
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Tencinu!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kaspars Gasuns: To sauc vienkārši par shēmu bez visādiem izskaistinājumiem. Var precizēt, ja ir elektriskā, vadības, hidrauliskā u.c. sistēmas paralēli, bet šeit, cik saprotu, par to šaubu nav.
14 mins

agree  Dzintars Skarbovskis: es arī piekrītu, ka šajā gadījumā pietiek ar shēmu.
2 days2 hrs

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
shēmas attēls


Explanation:
Tā pati shēma t.i. tās attēlojums vien ir. Manuprat var teikt shēma jeb precīzāk shēmas attēls.

Ieva Englund
Sweden
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in SwedishSwedish

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
struktūrshēma


Explanation:
Pieļauju, to varētu saukt par ne tikai gluži vienkārši shēmu, bet arī par struktūrshēmu.


    Reference: http://datuve.lv/raksts/1415/Elektronika:_barosanas_bloks/
Ieva_Kupruka
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian