KudoZ home » English to Latvian » Computers: Software

eXtensible Stylesheet Language Transformation files

Latvian translation: izvēršamās stila lapu valodas pārveides faili


08:12 Jul 18, 2005
English to Latvian translations [PRO]
Computers: Software / software
English term or phrase: eXtensible Stylesheet Language Transformation files
failu tips
Klavs Kalnacs
Latvian translation:izvēršamās stila lapu valodas pārveides faili
Explanation:
Termini.lv: "Stila lapu norādīšanas valoda, kas kompleksu XML datu attēlošanai HTML vai citos formātos izmanto formatēšanu. Atšķirībā no kaskadētu stila lapu valodas (CSS), kura veic XML elementa kartēšanu vienā ekrāna objektā, XSL atsevišķu XML elementu spēj kartēt vairāk nekā vienā displeja objektu tipā, piemēram, gan saraksta elementā, gan tabulas vienumā."
Selected response from:

Renu
Grading comment
Danke!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5izvēršamā stila lapu valodas transformācijas failikristina_k
4izvēršamās stila lapu valodas pārveides failiRenu


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
extensible stylesheet language transformation files
izvēršamās stila lapu valodas pārveides faili


Explanation:
Termini.lv: "Stila lapu norādīšanas valoda, kas kompleksu XML datu attēlošanai HTML vai citos formātos izmanto formatēšanu. Atšķirībā no kaskadētu stila lapu valodas (CSS), kura veic XML elementa kartēšanu vienā ekrāna objektā, XSL atsevišķu XML elementu spēj kartēt vairāk nekā vienā displeja objektu tipā, piemēram, gan saraksta elementā, gan tabulas vienumā."


    Reference: http://www.termini.lv/index.php?term=Extensible%20Stylesheet...
Renu
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 14
Grading comment
Danke!

27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
extensible stylesheet language transformation files
izvēršamā stila lapu valodas transformācijas faili


Explanation:
parasti jau raksta XSLT transformācija


    Reference: http://completedb.ttc.lv/?action=show_results
kristina_k
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in LatvianLatvian