KudoZ home » English to Latvian » Computers: Software

Hide indicator

Latvian translation: datu apslepsanas indikators


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Hide indicator
Latvian translation:datu apslepsanas indikators
Entered by: Klavs Kalnacs

10:40 Jul 21, 2005
English to Latvian translations [PRO]
Computers: Software / software
English term or phrase: Hide indicator
indikators kas nordiito ekraanaa redzamo datu dalu padara neredzamu - pasleepj tos. Pasleepsanas indikators?
Klavs Kalnacs
datu apslepsanas indikators
Explanation:
datu apslepsanas indikators, datu maskesanas indikators
Selected response from:

ktm
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Nerādīt indikatoru, slēpt indikatoru
Valters Feists
1datu apslepsanas indikatorsktm


  

Answers


4 days   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
hide indicator
datu apslepsanas indikators


Explanation:
datu apslepsanas indikators, datu maskesanas indikators

ktm
PRO pts in category: 4
Grading comment
Paldies!

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nerādīt indikatoru, slēpt indikatoru


Explanation:
Maz ticams, ka tas būtu "slēpšanas indikators", drīzāk gan tas ir teksts kādai ekrānpogai, komandai izvēlnē, izvēles rūtiņai u.tml. Komandas un pogu tekstu vēlams atveidot ar nenoteiksmi, kas izteic it kā pavēli, t.i., ko jūs, nospiežot šo pogu, liekat programmai darīt - slēpt jeb nerādīt indikatoru.


    Reference: http://www.ischool.utexas.edu/technology/tutorials/start/ssh...
    Reference: http://www.bcgsoft.com/FeatureTour/screenshots/autohide.jpg
Valters Feists
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Latvian