KudoZ home » English to Latvian » Computers: Software

low-drift time source

Latvian translation: laika skaitītājs ar nelielām novirzēm


21:09 Mar 13, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Computers: Software /
English term or phrase: low-drift time source
Systems requiring a low-drift time source or the accuracy of a UTC time source will use one or more nodes running the NTP Server.
Inga Baranova
Latvian translation:laika skaitītājs ar nelielām novirzēm
Explanation:
acīmredzot precizitāte svarīga, tāpēc vajadzīgs kāds aparāts, kas skaita sekunžu n-tās daļas. laboratorijās un standartu organizācijas ir laike etaloni etc. latvijā arī ir. bet šeit droši vien kas vienkāršāks, bet gana precīzs.
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Thanks a lot
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3[sevišķi] augstas precizitātes [pulksteņa] laika avots/resurssmjbjosh
3laika skaitītājs ar nelielām novirzēm
Freimanis


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
laika skaitītājs ar nelielām novirzēm


Explanation:
acīmredzot precizitāte svarīga, tāpēc vajadzīgs kāds aparāts, kas skaita sekunžu n-tās daļas. laboratorijās un standartu organizācijas ir laike etaloni etc. latvijā arī ir. bet šeit droši vien kas vienkāršāks, bet gana precīzs.


Freimanis
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanks a lot

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
[sevišķi] augstas precizitātes [pulksteņa] laika avots/resurss


Explanation:
"Avota" vai "resursa" vietā noteikti var izdomāt kaut ko labāku, man vienkārši šobrīd nekas labāks nenāk prātā. Doma ir par to, ka serveris ik pa laikam sazinās ar kādu citu serveri, lai noskaidrotu atomu pulksteņu laiku, lai dati būtu ārkārtīgi precīzi. Vēl tiek lietots tāds termins kā "laika sinhronizācija".

Par UTC skatīt šeit:

http://lv.wikipedia.org/wiki/Coordinated_Universal_Time



mjbjosh
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian