KudoZ home » English to Latvian » Computers (general)

Advanced feature

Latvian translation: īpaši pilnveidota funkcija, sevišķa funkcija


11:41 Feb 13, 2005
English to Latvian translations [PRO]
Computers (general)
English term or phrase: Advanced feature
Teksts ir datorizeeta meerinstrumenta lietošnas pamācība.
Frāze lietota saadaa teikumaa: "Advanced feature: Searching for a code by using the first character".
Tulkojums vareetu buut kaut kas uz "iipasa pieziime" pusi.
Klavs Kalnacs
Latvian translation:īpaši pilnveidota funkcija, sevišķa funkcija
Explanation:
Būtībā es piekrītu iepriekšejam atbildētājam, bet tā manuprāt ir labāk. Pieredze.
Selected response from:

Inese Poga-Smith
Canada
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2specializзta/progresоva/uzlabota funkcija
sancha
5īpaši pilnveidota funkcija, sevišķa funkcija
Inese Poga-Smith


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
advanced feature
specializзta/progresоva/uzlabota funkcija


Explanation:
Par piemērotāko īpašības vārdu vēl var pastrīdēties, bet 'feature' lietošanas instrukcijās nozīmē funkciju, operāciju, darbību, ko attiecīgais verķis var piedāvāt.

sancha
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uldis Liepkalns: Šai kontekstā laikam labāk "uzlabota". Vēl "advanced" ir "mūsdienīgs", bet tas vairāk par idejām, ne funkcijām :)
11 mins

agree  Burrell
6 hrs

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
advanced feature
īpaši pilnveidota funkcija, sevišķa funkcija


Explanation:
Būtībā es piekrītu iepriekšejam atbildētājam, bet tā manuprāt ir labāk. Pieredze.

Inese Poga-Smith
Canada
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 3