KudoZ home » English to Latvian » Economics

Call on shares

Latvian translation: apmaksāt akcijas


15:55 Feb 17, 2009
English to Latvian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / Statūti
English term or phrase: Call on shares
Extract from the text: The directors may from time to time make such calls as they think fit upon the shareholders in respect of any moneys unpaid on their shares ....
Liene Lielmane
Latvia
Latvian translation:apmaksāt akcijas
Explanation:
Tādējādi šāda valsts notāra interpretācija noved pie tā, ka personām, kuras vēlas jaunās akcijas apmaksāt ar mantisku ieguldījumu, faktiski tiek liegtas ...
www.ur.gov.lv/index.php?a=65&l=1160 - 21k -

apmaksāt gan ir rusicisms, bet tā runā

akcija var būt pliks papīra gabals vai pat teikums statutos, ja tās nav apmaksātas. dibinot uzņēmumu (vismaz Latvijā), ir minimālās prasības - SIA gadījumā laikam joprojām 2000 LVL ( ko var maksāt naudā un graudā). nu, tad dalībnieki atbild ar 2000 latiem. ja grib nopietnus projektus bīdīt, pasūtītāji var pieprasīt pretī reālu uzņēmumu ar reālu naudu pamatkapitālā ( arī citos uzņēmumu veidos, A/S piemēram).
šai gadījumā direktoriem dotas tiesības to pieprasīt.
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Paldies
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3apmaksāt akcijas
Freimanis
3Prasība samaksāt iemaksu par akcijām
Ingus Rinkis
3pieprasījums ... no akcijāmgundare


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
call on shares
pieprasījums ... no akcijām


Explanation:
Starptautiskā biznesa skaidrojošā vārdnīca

gundare
Latvia
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
call on shares
Prasība samaksāt iemaksu par akcijām


Explanation:
Multitran: требование уплаты взноса за акции
http://www.pons.eu/dict/: Aufforderung f zur Einzahlung auf Aktien

skat. arī:
http://ron.proz.com/kudoz/english_to_romanian/law:_contracts...

"What is a “call” on shares?

The Directors, ensuring the Co-op has a cash flow appropriate to its requirements, will “call” on members for periodic payments on their shares.

When a call is made, members that have not fully “paid up” their shares will be asked to send in a further payment. For example, the Co-op Directors could ask for a payment on 25% of the subscribed shares not yet fully paid up."


Ingus Rinkis
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
call on shares
apmaksāt akcijas


Explanation:
Tādējādi šāda valsts notāra interpretācija noved pie tā, ka personām, kuras vēlas jaunās akcijas apmaksāt ar mantisku ieguldījumu, faktiski tiek liegtas ...
www.ur.gov.lv/index.php?a=65&l=1160 - 21k -

apmaksāt gan ir rusicisms, bet tā runā

akcija var būt pliks papīra gabals vai pat teikums statutos, ja tās nav apmaksātas. dibinot uzņēmumu (vismaz Latvijā), ir minimālās prasības - SIA gadījumā laikam joprojām 2000 LVL ( ko var maksāt naudā un graudā). nu, tad dalībnieki atbild ar 2000 latiem. ja grib nopietnus projektus bīdīt, pasūtītāji var pieprasīt pretī reālu uzņēmumu ar reālu naudu pamatkapitālā ( arī citos uzņēmumu veidos, A/S piemēram).
šai gadījumā direktoriem dotas tiesības to pieprasīt.

Freimanis
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 31
Grading comment
Paldies