KudoZ home » English to Latvian » Electronics / Elect Eng

wetted

Latvian translation: pievada caursites spriegumu


10:43 Mar 23, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / terminal board/contact inputs
English term or phrase: wetted
One contact from 86G is wetted with a nominal 70 V dc as above.
Austra Muizniece
Latvia
Latvian translation:pievada caursites spriegumu
Explanation:
Kad dielektriska materiāla (tāda, kas nevada strāvu) priekšmetam pievada lielāku spriegumu, tas notiek caursite.
Šai gadījumā - 70 voltu līdzstrāvu, lai savienotos kontakti, starp kuriem ir kādi netīrumi, oksīdi.

Par caursišanu runā gan tad, kad notiek nevēlama caursite (izolācija par vāju), gan arī tad, kad vēlama (aprūsējušās kontaktu vietās; gāzē).

http://de.wikipedia.org/wiki/Durchbruchspannung
http://www.answers.com/topic/breakover-voltage

Par to, kāpēc mūsdienās vairs nevajadzētu piepīt dzīvsudrabu.
http://www1.control.com/1026231012/index_html

Vārds "to wet" ir lietots pārnestā nozīmē, jo, ja jau laiž caursites spriegumu, tad tur vairs neko ziest vai "mitrināt" nevajadzētu.
Un, ja būs teikts, ka caursites spriegumu pievada (tīši), tad skaidrs, ka tā ir vajadzīgā, labā, nevis nevēlamā caursite.
Selected response from:

Valters Feists
Latvia
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pievada caursites spriegumu
Valters Feists
3ieziests ar dzīvsudraba ziedimjbjosh


Discussion entries: 5





  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ieziests ar dzīvsudraba ziedi


Explanation:
Diezgan brīvs minējums pēc trīs minūtes ilgas parakņāšanās guglē. Cik saprotu, kontaktus mēdz ieziest ar dzīvsudraba ziedi, kas netraucē vadīt strāvu, bet neļauj piekļūt gaisam un līdz ar to oksidēties.
Te vienā lapā ir tieši šāda diskusija

--------------------------------------------------
Note added at 58 mins (2007-03-23 11:41:57 GMT)
--------------------------------------------------

Var iečekot arī šo saiti:
http://www.proz.com/kudoz/1309169


    Reference: http://www.iauto.lv/viewtopic.php?topic=18291&forum=6&start=...
mjbjosh
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4

1 day8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pievada caursites spriegumu


Explanation:
Kad dielektriska materiāla (tāda, kas nevada strāvu) priekšmetam pievada lielāku spriegumu, tas notiek caursite.
Šai gadījumā - 70 voltu līdzstrāvu, lai savienotos kontakti, starp kuriem ir kādi netīrumi, oksīdi.

Par caursišanu runā gan tad, kad notiek nevēlama caursite (izolācija par vāju), gan arī tad, kad vēlama (aprūsējušās kontaktu vietās; gāzē).

http://de.wikipedia.org/wiki/Durchbruchspannung
http://www.answers.com/topic/breakover-voltage

Par to, kāpēc mūsdienās vairs nevajadzētu piepīt dzīvsudrabu.
http://www1.control.com/1026231012/index_html

Vārds "to wet" ir lietots pārnestā nozīmē, jo, ja jau laiž caursites spriegumu, tad tur vairs neko ziest vai "mitrināt" nevajadzētu.
Un, ja būs teikts, ka caursites spriegumu pievada (tīši), tad skaidrs, ka tā ir vajadzīgā, labā, nevis nevēlamā caursite.

Example sentence(s):
  • Spoles nokauj sveces, kuras ir apdegušas un vajadzīgs lielāks caursites spriegums un spole pārkarst.
  • A wetted contact to me means that there is a voltage and related current to activate a device reliably.

    Reference: http://www.lvs.lv/en/services/catalogue/standard.asp?LonS=LV...
Valters Feists
Latvia
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Paldies!