KudoZ home » English to Latvian » Electronics / Elect Eng

Bare conductor wire

Latvian translation: neizolēts vads


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Bare conductor wire
Latvian translation:neizolēts vads
Entered by: kavorka

18:31 Mar 6, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Bare conductor wire
Es saprotu termina jēgu, bet man nav īstas pārliecības, kā ir pareizi latviski šis termins.
Paldies par palīdzību jau iepriekš.
kavorka
neizolēts vads
Explanation:
conductor un wire šajā gadījumā abi nozīmē vienu un to pašu- vienkārši strāvas vadu.
Selected response from:

Uldis Liepkalns
Latvia
Grading comment
Liels paldies.Galvenais mani mulsinošais fakts bija, ka abi vārdi nozīmē "vadu", tāpēc arī netiku skaidrībā. Paldies
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5neizolēts vads
Kaspars Gasuns
4 +1neizolēts vads
Uldis Liepkalns


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
bare conductor wire
neizolēts vads


Explanation:
conductor un wire šajā gadījumā abi nozīmē vienu un to pašu- vienkārši strāvas vadu.

Uldis Liepkalns
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Liels paldies.Galvenais mani mulsinošais fakts bija, ka abi vārdi nozīmē "vadu", tāpēc arī netiku skaidrībā. Paldies

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mjbjosh
15 hrs

16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
bare conductor wire
neizolēts vads


Explanation:
Šī ir viena nolietām, kuru var pateikt vismaz piecos veidos, bet kodolīgākais un prezīcākais, šķiet, ir šis.


    Reference: http://www.jauda.com/html/kabeli_vadi.html
Kaspars Gasuns
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 15