KudoZ home » English to Latvian » Engineering (general)

top soiled

Latvian translation: noņemta vai uzklāta augsne


10:54 Sep 21, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / būvlaukums
English term or phrase: top soiled
Izskatās, ka tulkojamo tekstu ir sacerējis kāds, kam angļu valoda nav dzimtā, teikums visai nesaprotams.

All boundaries etc will be marked and top soiled prior to fencing markers are usually by pins or timber stakes the same will be pointed out and explain by foreman to crew.
Austra Muizniece
Latvia
Latvian translation:noņemta vai uzklāta augsne
Explanation:
tur trūkst komatu un no konteksta nav skaidrs, vai būvlaukums tiek veidots vai pabeigts - attiecīgi augsni noņem vai uzklāj. visdrīzāk jau noņem, jo mietus tad jau parasti sprauž

bet doma šāda: ar mietiem iezīmē robežas, noņem/uzklāj augsnes virskārtu un brigadieris to visu aprādā padotajiem
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3noņemta vai uzklāta augsne
Freimanis
3apbērts ar zemi / pārklāts ar augsni
Evija Rimšāne


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
apbērts ar zemi / pārklāts ar augsni


Explanation:
vispirms jau žetons autoram par fantastisko, gandrīz nesaprotamo teikumu:)
Manuprāt, ir domāts, ka tiek apbērts ar zemi, jo termins "top soiling" kā tāds nozīmē pamata apklāšanu ar virsējo kārtu, t.i., augsni vai zemi. Ak, man jau pašai sanāk sapiņķēties visā šajā, tāpēc likšu punktu. :)

Evija Rimšāne
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 16

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
noņemta vai uzklāta augsne


Explanation:
tur trūkst komatu un no konteksta nav skaidrs, vai būvlaukums tiek veidots vai pabeigts - attiecīgi augsni noņem vai uzklāj. visdrīzāk jau noņem, jo mietus tad jau parasti sprauž

bet doma šāda: ar mietiem iezīmē robežas, noņem/uzklāj augsnes virskārtu un brigadieris to visu aprādā padotajiem

Freimanis
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 67
Grading comment
Paldies!