KudoZ home » English to Latvian » Engineering (general)

bottom bracket shell

Latvian translation: centrs / monobloka centrs


05:20 Mar 14, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: bottom bracket shell
velosipēdam: centrālās ass apvalks ???
Ieva_Kupruka
United Kingdom
Latvian translation:centrs / monobloka centrs
Explanation:
Tā riteņbraucēji to saucot. Cik saprotu, tā ir tā šķērseniski novietotā caurule, kurā stutē iekšā monobloku un pie kuras savienojas rāmja diagonālie atzari.
Te, protams, paliek vieta izmeklētākiem apzīmējumiem. Iedvesmai skatiet linkus.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-03-14 09:25:27 GMT)
--------------------------------------------------

"rāmja centrs" arī varētu būt
Selected response from:

Kaspars Gasuns
Latvia
Grading comment
Paldies! Novariēšu par tēmu...
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3centra zobrata stiprināšanas vieta/caurule
Freimanis
3centrs / monobloka centrs
Kaspars Gasuns


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
centrs / monobloka centrs


Explanation:
Tā riteņbraucēji to saucot. Cik saprotu, tā ir tā šķērseniski novietotā caurule, kurā stutē iekšā monobloku un pie kuras savienojas rāmja diagonālie atzari.
Te, protams, paliek vieta izmeklētākiem apzīmējumiem. Iedvesmai skatiet linkus.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-03-14 09:25:27 GMT)
--------------------------------------------------

"rāmja centrs" arī varētu būt


    Reference: http://www.multitran.ru/c/m.exe?a=phr&s=bottom%20bracket&sc=...
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Bicycle_frame#Bottom_bracket_sh...
Kaspars Gasuns
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 62
Grading comment
Paldies! Novariēšu par tēmu...

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
centra zobrata stiprināšanas vieta/caurule


Explanation:
Tā ir vieta, kur velosipēdam tiek stiprināta lielā zobrata ass.
Pieņemot, ka multitran un tamlīdzīgi vārdu krājumi nav parastu mirstīgo velobraucēju lasāmviela, to tā arī vajadzētu saukt.
Te var bildi apskatīt:
www.littlefishbicycles.com/frame/main_triangl...

Freimanis
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 67