KudoZ home » English to Latvian » Environment & Ecology

Environmental Due Diligence Report

Latvian translation: Ziņojums par visaptverošu vides novērtējumu


17:07 Feb 21, 2005
English to Latvian translations [PRO]
Environment & Ecology / ERAB
English term or phrase: Environmental Due Diligence Report
ERAB
Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Latvian translation:Ziņojums par visaptverošu vides novērtējumu
Explanation:
Vai kaut kā tā ;)

Due diligence is the effort a party makes to avoid harm to another party. Quite often a party in a contract may be obligated to provide due diligence.

An example of a "due diligence report" is a Phase I Environmental Site Assessment (ESA), which is performed to determine potential environmental conditions that may cause harm to the surrounding environment.
(No Wikipedia)

Pēc rūpīgas piedāvājuma analīzes Latvija akceptēja piedāvājumu, un sarunu procesa turpinājumam bija nepieciešama potenciālā aizņēmēja (t.i. Latvijas) rūpīga izvērtēšana, t.s. Due Diligence, kas norisinājās pagājušajā nedēļā. (no FM lapas)

No iekšējā audita standarta:
visaptverošs novērtējums uzņēmuma iegādes vajadzībām (due diligence)


Selected response from:

tinageta
Grading comment
Paldies!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4atskaite par vides aizsardzības prasību ievērošanu
sancha
4Ziņojums par visaptverošu vides novērtējumutinageta
4Ekoloģiskās situācijas pārbaudes pārskats/ziņojums
Burrell


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
environmental due diligence report
Ekoloģiskās situācijas pārbaudes pārskats/ziņojums


Explanation:
Ekoloģiskās situācijas pārbaudes pārskats/ziņojums vai
Iepriekšējās ekoloģiskās pārbaudes pārskats/ziņojums

Godīgi atzīstos - iztulkots no Multritran piedāvātajiem variantiem.

Burrell
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
environmental due diligence report
Ziņojums par visaptverošu vides novērtējumu


Explanation:
Vai kaut kā tā ;)

Due diligence is the effort a party makes to avoid harm to another party. Quite often a party in a contract may be obligated to provide due diligence.

An example of a "due diligence report" is a Phase I Environmental Site Assessment (ESA), which is performed to determine potential environmental conditions that may cause harm to the surrounding environment.
(No Wikipedia)

Pēc rūpīgas piedāvājuma analīzes Latvija akceptēja piedāvājumu, un sarunu procesa turpinājumam bija nepieciešama potenciālā aizņēmēja (t.i. Latvijas) rūpīga izvērtēšana, t.s. Due Diligence, kas norisinājās pagājušajā nedēļā. (no FM lapas)

No iekšējā audita standarta:
visaptverošs novērtējums uzņēmuma iegādes vajadzībām (due diligence)





    Reference: http://www.fm.gov.lv/page.php?id=1269
tinageta
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 2
Grading comment
Paldies!

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
environmental due diligence report
atskaite par vides aizsardzības prasību ievērošanu


Explanation:
Vispār due diligence mēdz tulkot kā padziļināta izpēte, un šis termins ir pat atrodams vārdnīcā.
Tātad varētu būt - atskaite/ziņojums/whatever par vides aizsardzības prasību ievērošanas padziļinātās izpētes rezultātiem, taču izklausās pārāk gari un kroplīgi, tāpēc piedāvāju rakstīt vienkārši "atskaite par vides aizsardzības prasību ievērošanu", jo, cik saprotu, tā varētu būt atskaite, ko aizņēmējs pats iesniedz ERABam. Ja to izpēti veic kāds cits, tad būs vien jāturās pie garā varianta.

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs 48 mins (2005-02-22 14:55:49 GMT)
--------------------------------------------------

Tajos gadījumos, kad starptautiski pieņemts termins latviski tiek pārveidots līdz nepazīšanai valodas īpatnību dēļ, es mēdzu pirmajā reizē iekavās norādīt arī anglisko variantu, lai nerastos nekādi pārpratumi.

sancha
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian