KudoZ home » English to Latvian » Finance (general)

top-ups

Latvian translation: aizņēmuma papildināšana (ar pielīdzināto likmi) vai pārfinansēšana ar papildu aizdevumu


20:15 Jun 27, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: top-ups
Investigating policy changes to avoid giving new loans or ***top-ups*** to existing customers that are delinquent or have been delinquent recently.
Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Latvian translation:aizņēmuma papildināšana (ar pielīdzināto likmi) vai pārfinansēšana ar papildu aizdevumu
Explanation:
šeit piemērs attiecībā uz hipotekāro kredītu:
http://www.iibbank.ie/Homeloans/Existing/TopUps/?paraID=141

vispirms tas ir aizdevums privātpersonai. otrs - kredītam jau ir jābūt (iespējams vairākiem).
esošais kredīts vai kredīti tiek papildināti ar vēl vienu, kura procentu likme tiek pielīdzināta kādam noteiktam ciparam.
izskatās pēc pārfinansēšanas instrumenta klientu piesaistīšanai.
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Paldies! Kaut ko līdzīgu jau pati biju izdomājusi. Lieti noderēja manu domu apstiprinājums. :o)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3aizņēmuma papildināšana (ar pielīdzināto likmi) vai pārfinansēšana ar papildu aizdevumu
Freimanis
1iztrūkstošie fondi
Uldis Liepkalns


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
iztrūkstošie fondi


Explanation:
Mans tulkojums ir tīrs minējums. Vēl varētu būt "nepieciešamais fondu papildinājums" vai vēl kā...

top-up

noun
an amount needed to restore something to its former level

WordNet® 3.0, © 2006 by Princeton University.

Uldis Liepkalns
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 18

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
aizņēmuma papildināšana (ar pielīdzināto likmi) vai pārfinansēšana ar papildu aizdevumu


Explanation:
šeit piemērs attiecībā uz hipotekāro kredītu:
http://www.iibbank.ie/Homeloans/Existing/TopUps/?paraID=141

vispirms tas ir aizdevums privātpersonai. otrs - kredītam jau ir jābūt (iespējams vairākiem).
esošais kredīts vai kredīti tiek papildināti ar vēl vienu, kura procentu likme tiek pielīdzināta kādam noteiktam ciparam.
izskatās pēc pārfinansēšanas instrumenta klientu piesaistīšanai.


    Reference: http://www.iibbank.ie/Homeloans/Existing/TopUps/?paraID=141
Freimanis
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 53
Grading comment
Paldies! Kaut ko līdzīgu jau pati biju izdomājusi. Lieti noderēja manu domu apstiprinājums. :o)