KudoZ home » English to Latvian » Finance (general)

Assigned revenue

Latvian translation: piešķirtie ieņēmumi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Assigned revenue
Latvian translation:piešķirtie ieņēmumi
Entered by: Evija Rimšāne

15:11 Nov 11, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / ES Parlamenta budžets
English term or phrase: Assigned revenue
Assigned revenue will now be permissible in connection with the sale of vehicles
Ilze Berzina
United States
piešķirtie ieņēmumi
Explanation:
oficiālajos ES tekstu avotos pieejams šāds tulkojums... Ja šis Jums ir tāds kārtīgs un oficiāls ES teksts, es ieteiktu izmantot tomēr specifisko ES terminoloģiju.
Piemēri:
http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//...
http://europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/LexUriServ.do?ur...
un tā tālāk (plus vēl abas references).
Selected response from:

Evija Rimšāne
Latvia
Grading comment
paldies
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5piešķirtie ieņēmumi
Evija Rimšāne
4īpašiem mērķiem iezīmēti ieņēmumimjbjosh


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
assigned revenue
piešķirtie ieņēmumi


Explanation:
oficiālajos ES tekstu avotos pieejams šāds tulkojums... Ja šis Jums ir tāds kārtīgs un oficiāls ES teksts, es ieteiktu izmantot tomēr specifisko ES terminoloģiju.
Piemēri:
http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//...
http://europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/LexUriServ.do?ur...
un tā tālāk (plus vēl abas references).


    Reference: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2...
    Reference: http://www.eur-lex.europa.eu/budget/data/D2005_VOL1/LV/nmc-t...
Evija Rimšāne
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 23
Grading comment
paldies

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
assigned revenue
īpašiem mērķiem iezīmēti ieņēmumi


Explanation:
...funding as internal assigned revenue (also referred to as “earmarked revenue"...

TTC
EN earmarked revenue
LV īpašiem mērķiem iezīmēti ieņēmumi Termina avots: Finanšu terminoloģijas darba grupas akceptētie termini: valsts finanses (26.06.2002. - 27.10.2003.)
Statuss: Akceptēts nozares terminoloģijas darba grupā

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-11-11 18:09:22 GMT)
--------------------------------------------------

ES tekstu avoti:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:2...
http://www.eur-lex.europa.eu/budget/data/D2007_VOL7/LV/nmc-t...
http://ec.europa.eu/budget/library/publications/fin_reports/...
http://fra.europa.eu/fra/material/pub/ar05/AR05_p1_LV.pdf



    Reference: http://www.efsa.europa.eu/EFSA/DocumentSet/mb_amending_budge...
mjbjosh
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 8