KudoZ home » English to Latvian » Finance (general)

mopping-up transfer

Latvian translation: apropricācijas, kas gada beigās var būt pieejamas pārvietošanai


15:44 Nov 11, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / ES Parlamenta budžets
English term or phrase: mopping-up transfer
"appropriations which may be available for a year-end mopping-up transfer" - vai varētu būt "apropriācijas, kas varētu būt atlikumā gada beigās un līdz ar izdevumu izpildi būs pārvietojamas"
Ilze Berzina
United States
Latvian translation:apropricācijas, kas gada beigās var būt pieejamas pārvietošanai
Explanation:
Man šķiet, ka nevajadzētu pašiem piedomāt kaut ko klāt, vismaz minētajā citātā nekas nav teikts par "izdevumu izpildi".



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-11-11 18:04:25 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry par kļūdu, protams "apropriācijas", nevis "apropricācijas".
Selected response from:

mjbjosh
Grading comment
paldies
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4uzkrājuma pārskaitījumsJanis Auzins
3apropricācijas, kas gada beigās var būt pieejamas pārvietošanaimjbjosh


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
apropricācijas, kas gada beigās var būt pieejamas pārvietošanai


Explanation:
Man šķiet, ka nevajadzētu pašiem piedomāt kaut ko klāt, vismaz minētajā citātā nekas nav teikts par "izdevumu izpildi".



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-11-11 18:04:25 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry par kļūdu, protams "apropriācijas", nevis "apropricācijas".

Example sentence(s):
  • vienošanās par apropriāciju pārvietošanu
  • pārvietot esošās apropriācijas no 4. izdevumu kategorijas uz 7. izdevumu kategoriju
mjbjosh
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 8
Grading comment
paldies

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uzkrājuma pārskaitījums


Explanation:
Referencē sarakstā ir viens tāds dokuments ar latviešu tulkojumu. (citās valodās - vāc. Sammeluebertragung, fr. de ramassage, t.i. tas pats, poliski "neizmantoto līdzekļu pārskaitījums"). Latviski nedaudz ar loteriju terminoloģiju :-)


    Reference: http://www.europarl.europa.eu/meetdocs/2004_2009/organes/bud...
Janis Auzins
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4