KudoZ home » English to Latvian » Finance (general)

Item franked as 1-st class foreign mail

Latvian translation: sūtījums frankēts (apzīmogots)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Item franked as 1-st class foreign mail
Latvian translation:sūtījums frankēts (apzīmogots)
Entered by: balticvip

11:28 Apr 2, 2004
English to Latvian translations [PRO]
Finance (general)
English term or phrase: Item franked as 1-st class foreign mail
Item franked as 1-st class foreign mail
balticvip
sūtījums frankēts (apzīmogots)
Explanation:
kā pirmās klases ārzemju sūtījums
Selected response from:

Olga Judina
Latvia
Grading comment
Paldies
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sūtījums frankēts (apzīmogots)
Olga Judina
4atbrīvots
Uldis Liepkalns
4vienība frankēta kā 1.klases ārzemju pasta sūtījums
VEIKMANE DAIGA
2 +1Sūtījums marķēts
Vents Villers
3 -1inform'acij'a - zi'na apz'imogota k'a 1-m'es klases s'ut'ijumsLIGA LINSSEN


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sentence
atbrīvots


Explanation:
uzlīmēts marķējums par atbrīvošanu no apmaksas, vai arī uzlīmēts marķējums, ka sūtījums ir apmaksāts, atkarībā no konteksta:

franked, frank·ing, franks To put an official mark on (a piece of mail) so that it can be sent free of charge.
To send (mail) free of charge.

To place a stamp or mark on (a piece of mail) to show the payment of postage.

n. A mark or signature placed on a piece of mail to indicate the right to send it free of charge.
The right to send mail free.

Example: A franked piece of mail.


    Reference: http://dictionary.reference.com/search?q=franked
Uldis Liepkalns
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 18

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sentence
sūtījums frankēts (apzīmogots)


Explanation:
kā pirmās klases ārzemju sūtījums

Olga Judina
Latvia
Native speaker of: Russian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Paldies

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Inga Baranova
3 days22 hrs

19 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
Sūtījums marķēts


Explanation:
kā pirmās klases ārzemju sūtījums.
Arī Literai pilnīga taisnība, bet lai nejauktu nefilatēlistiem galvu ar svešvārdiem, es lietotu vārdu marķēt.


Vents Villers
Native speaker of: Native in LatvianLatvian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Inga Baranova: vai arī tā
3 days4 hrs
  -> Paldies :)))

3 days22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
sentence: Item franked as 1-st class foreign mail
inform'acij'a - zi'na apz'imogota k'a 1-m'es klases s'ut'ijums


Explanation:
an item - zi'na, inform'acija, vienums
to frank - apz'imogot, frank'et



    Reference: http://dictionary.site.lv/dictionary/
LIGA LINSSEN
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Inga Baranova: 1) item - šajā kontekstā tulkojams kā sūtījums; 2) frankēts, not franķēts
28 mins

2377 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
item franked as 1-st class foreign mail
vienība frankēta kā 1.klases ārzemju pasta sūtījums


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Franking
“Frankēt” – izcelsme no itāļu vārda “francare” – iepriekš samaksāt par pasta sūtījumu, bagāžas pārvešanu un piegādi (Svešvārdu vārdnīca. Jumava.
Daudzfunkcionāla, universāla un augstražīga frankēšanas mašīna vēstuļu un pašlīmējošo slokšņu (uzlīmju) marķēšanai.

Example sentence(s):
  • pastmarkas vai zīmogmarkas, pasta zīmogu nospiedumi, pirmās dienas aploksnes, pasta sūtījumi ar iepriekš uzspiestu vērtszīmi un līdzīgi sūtījumi, frankēti ...

    Reference: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri...
    Reference: http://termini.lza.lv/term.php?...frankēšana...frankēšana...
VEIKMANE DAIGA
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian