KudoZ home » English to Latvian » General / Conversation / Greetings / Letters

feel bad about yourself

Latvian translation: liek justies neērti (citu priekšā), ietekmē pašnovērtējumu


10:53 Aug 31, 2006
English to Latvian translations [PRO]
Art/Literary - General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: feel bad about yourself
Does your bladder problem make you feel bad about yourself?
Doroteja
Latvia
Latvian translation:liek justies neērti (citu priekšā), ietekmē pašnovērtējumu
Explanation:
Es to uztveru kā eifēmismu un attiecīgi tulkotu mazliet maigāk.
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Liels paldies visiem!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1liek justies neērti (citu priekšā), ietekmē pašnovērtējumu
Freimanis
4sevi zemu vērtēt (kaunēties par sevi)
Austra Muizniece


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sevi zemu vērtēt (kaunēties par sevi)


Explanation:
sevi zemu vērtēt (kaunēties par sevi)

Austra Muizniece
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 8

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
liek justies neērti (citu priekšā), ietekmē pašnovērtējumu


Explanation:
Es to uztveru kā eifēmismu un attiecīgi tulkotu mazliet maigāk.

Freimanis
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 103
Grading comment
Liels paldies visiem!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  biankonera: šī versija man šķiet piemērotāka konkrētajam teikumam
5 hrs
  -> paldies