KudoZ home » English to Latvian » General / Conversation / Greetings / Letters

A major problem

Latvian translation: ļoti lielā mērā


10:51 Sep 2, 2006
English to Latvian translations [PRO]
Art/Literary - General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: A major problem
Overall, in the last 2 weeks, how much of a problem have you had with passing large amounts of gas?
1. A major problem 2. A big problem 3. A significant problem 4. Some trouble 5. A little trouble 6. Hardly any trouble 7. No trouble
Doroteja
Latvia
Latvian translation:ļoti lielā mērā
Explanation:
1.Ļoti lielā mērā, 2. lielā mērā, 3. būtiski, 4. nebūtiski, 5. mazliet, 6. gandrīz nemaz, 7. nemaz.
A major problem 2. A big problem 3. A significant problem 4. Some trouble 5. A little trouble 6. Hardly any trouble 7. No trouble

Kā jautājam, tā atbildam. Jautājums ir cik LIELĀ MĒRĀ?
Vai mēs tiešām latviski lietosim vārdu "problēma" šajā jautājumā? Manuprāt, tas ir neveikls anglicims. Es teiktu sarežģījumi, grūtības, neērtības. Atbilde uz jautājumu "Cik lielā mērā" neprasa minēt nekādu lietvārdu.





--------------------------------------------------
Note added at 2 days18 hrs (2006-09-05 05:04:34 GMT)
--------------------------------------------------

nebūtiski vietā labāk diezgan būtiski
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Liels paldies visiem!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ļoti lielā mērā
Freimanis
5vislielākā problēma
Kristine Sprula (Lielause)


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
a major problem
vislielākā problēma


Explanation:
galvenā problēma

Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 36

2 days10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
a major problem
ļoti lielā mērā


Explanation:
1.Ļoti lielā mērā, 2. lielā mērā, 3. būtiski, 4. nebūtiski, 5. mazliet, 6. gandrīz nemaz, 7. nemaz.
A major problem 2. A big problem 3. A significant problem 4. Some trouble 5. A little trouble 6. Hardly any trouble 7. No trouble

Kā jautājam, tā atbildam. Jautājums ir cik LIELĀ MĒRĀ?
Vai mēs tiešām latviski lietosim vārdu "problēma" šajā jautājumā? Manuprāt, tas ir neveikls anglicims. Es teiktu sarežģījumi, grūtības, neērtības. Atbilde uz jautājumu "Cik lielā mērā" neprasa minēt nekādu lietvārdu.





--------------------------------------------------
Note added at 2 days18 hrs (2006-09-05 05:04:34 GMT)
--------------------------------------------------

nebūtiski vietā labāk diezgan būtiski

Freimanis
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 103
Grading comment
Liels paldies visiem!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Janis Veveris (Mr.)
4 hrs
  -> paldies

agree  Austra Muizniece: vienīgi "būtiski " un "nebūtiski" man neizklausās pēc veiksmīgas atbildes uz jautājumu "cik lielā mērā"
18 hrs