KudoZ home » English to Latvian » General / Conversation / Greetings / Letters

To be completed nationally

Latvian translation: aizpildīt attiecīgajā valstī


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:To be completed nationally
Latvian translation:aizpildīt attiecīgajā valstī
Entered by: Ilona Kangro

11:38 Jan 14, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Art/Literary - General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: To be completed nationally
Marketing Authourisation Holder
[To be completed nationally]
Manufacturer
[To be completed nationally]
Doroteja
Latvia
aizpildīt attiecīgajā valstī
Explanation:
Ja jau NATIONAL tiek ieteikts tulkot kā VALSTS, tad varbūt varētu tulkot šādi. Ražotāja utt. nosaukums tiks ierakstīts attiecīgajā valstī vai vietējā organizācija X aizpildīs informāciju par savu valsti.
Selected response from:

Ilona Kangro
Latvia
Grading comment
Liels paldies visiem!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5aizpildīt attiecīgajā valstī
Ilona Kangro
3aizpilda nacionāli
Inese Poga-Smith


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
to be completed nationally
aizpildīt attiecīgajā valstī


Explanation:
Ja jau NATIONAL tiek ieteikts tulkot kā VALSTS, tad varbūt varētu tulkot šādi. Ražotāja utt. nosaukums tiks ierakstīts attiecīgajā valstī vai vietējā organizācija X aizpildīs informāciju par savu valsti.

Ilona Kangro
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Liels paldies visiem!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  tinageta
6 hrs

agree  Freimanis: ja klausītu visam, ko EMEA un citi EU orgāni sarakstījuši, LV valoda varētu kļūt nesaprotama
9 hrs

agree  kavorka: piekrītu
12 hrs

agree  Kristine Sprula (Lielause)
20 hrs

agree  Evija Rimšāne: 'national' viennozīmīgi = 'valsts', izņemot tikai gadījumus, kad tas nostiprin.oficiāli, piem., 'nacionālais kopprodukts' u.c.
1 day8 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
to be completed nationally
aizpilda nacionāli


Explanation:
Parasti tas nav jātulko, bet faktiski visos gadījumos, kad lietošanas instrukcija vai zāļu apraksts apstiprināti, ticis lietots varbūt ne visai pareizais vai pievilcīgais "aizpilda nacionāli", lai gan tas, protams, nozīmē Ilonas minēto "aizpildīt attiecīgajā valstī".

Example sentence(s):
  • http://www.emea.europa.eu/htms/human/qrd/ReferralSPC/Hreferralspclv.doc

    Reference: http://72.14.205.104/search?q=cache:av5cRwQo4uYJ:www.emea.eu...
    Reference: http://72.14.205.104/search?q=cache:rpaJohi2UY4J:www.emea.eu...
Inese Poga-Smith
Canada
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 20