KudoZ home » English to Latvian » General / Conversation / Greetings / Letters

what you want it to do for you

Latvian translation: skat. teikumu


14:50 Feb 9, 2009
English to Latvian translations [PRO]
Art/Literary - General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: what you want it to do for you
Don't build a website before you nail down exactly what you want it to do for you in advance.
Aigars Kalnins
Latvia
Latvian translation:skat. teikumu
Explanation:
Neveidojiet tīmekļa vietni, pirms iepriekš jau skaidri nezināt, ko gribat no tās panākt/kādus rezultātus no tās sagaidāt.
Selected response from:

Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2skat. teikumu
Kristine Sprula (Lielause)
5 +1ko ar to vēlaties sasniegt
NilsB
3kāds ir tās mērķis / ko Tu ar to vēlies sasniegt / kam tā Tev vajadzīga
Kaspars Gasuns


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
skat. teikumu


Explanation:
Neveidojiet tīmekļa vietni, pirms iepriekš jau skaidri nezināt, ko gribat no tās panākt/kādus rezultātus no tās sagaidāt.

Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vents Villers
33 mins

agree  Burrell
51 mins

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kāds ir tās mērķis / ko Tu ar to vēlies sasniegt / kam tā Tev vajadzīga


Explanation:
arī neierobežots ekspresijas lauks - šie ir tikai tādi brainstorm ierosinājumi

Kaspars Gasuns
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 19

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ko ar to vēlaties sasniegt


Explanation:
Neveidojiet tīmekļa vietni, kamēr precīzi nezināt, ko ar to vēlaties sasniegt.

___
Nedaudz līdzīgi Kristīnes variantam, tikai man vārdkopa "pirms iepriekš jau" šķiet pilnīgi nepieņemama, un par "sagaidāt" arī neviens valodnieks nebūtu sajūsmā.

NilsB
Latvia
Native speaker of: Latvian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Austra Muizniece
1 day17 hrs