KudoZ home » English to Latvian » Investment / Securities

pledge over

Latvian translation: ķīla ... vērtībā


20:28 Feb 6, 2009
English to Latvian translations [PRO]
Bus/Financial - Investment / Securities
English term or phrase: pledge over
a pledge established by X (registry code 111111111) over 1,000 (one thousand) shares of Y (registry code 222222222), constituting 100% (one hundred per cent) of all shares;
valerius
Latvia
Latvian translation:ķīla ... vērtībā
Explanation:
starptautiskā biznesa skaidrojošā vārdnīca
Selected response from:

gundare
Latvia
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4skat.zemāk
VEIKMANE DAIGA
3X ieķīlājis 1000 Y akcijas, kas veido ...
Freimanis
3ķīla ... vērtībāgundare


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ķīla ... vērtībā


Explanation:
starptautiskā biznesa skaidrojošā vārdnīca

gundare
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Paldies!

1 day10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
X ieķīlājis 1000 Y akcijas, kas veido ...


Explanation:
kāds ir ieķilājis noteiktu akciju skaitu, par naudas vērtību tur nekas nav teikts, tikai par procentuālo.

Freimanis
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Paldies!


623 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
skat.zemāk


Explanation:
ķīla, kuru X (reģistra kods 111111111) ir nostiprinājis uz Y (reģistra kods 222222222) 1000 (tūkstoš) daļām, kas veido 100% (viens simts procentu) no visam daļām

Example sentence(s):
  • Šis aizliegums nodibināt ķīlu uz nekustama īpašuma daļu vai kopīpašniekam piederošas domājamās daļas daļu izriet no ķīlas atbildības nedalāmības principa, t.i., ... Nostiprinājuma lūdzējs ir lūdzis nostiprināt hipotēku uz laulāt

    Reference: http://www.zemesgramata.lv/likumi/lemumi/PAC-1342.doc
VEIKMANE DAIGA
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian