KudoZ home » English to Latvian » IT (Information Technology)

manage your comments

Latvian translation: pārvaldīt komentārus vai atsauksmes


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:manage your comments
Latvian translation:pārvaldīt komentārus vai atsauksmes
Entered by: biankonera

19:32 Sep 10, 2006
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / web
English term or phrase: manage your comments
ko tad www lapās īsti dara ar tiem komentāriem - vada? man jau īsti nepatīk, tāpēc ļoti ceru, ka kādam būs kāda sakarīgāka ideja :)
biankonera
Latvia
pārvaldīt komentārus vai atsauksmes
Explanation:
Ulda variantam nav ne vainas, kaut arī tas ir ierobežojošs.

Komentārus ne tikai maina vai rediģēt - tos var sakārtot, pārkārtot, nosūtīt, parsūtīt, exportēt, dzēst, saglabāt utml. To visu mēdz apzīmēt ar "pārvaldīt". Kaut arī nav nekāds smukais vārds, tas IT tiek lietots, lai apzīmētu "manage" visplašākā nozīmē. Bet viss, protams, atkarīgs, kas tajā saitā notiek un ko ar tiem komentāriem dara. Ja pietiek ar mainīšanu, tad aber, lūdzu.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-09-10 21:19:55 GMT)
--------------------------------------------------

Jūsu izlaists ar nolūku, jo svešus jau menedžē tikai administratori un jūsu tiek bieži nevajadzīgi pārcelts no angļu valodas, kur to izmanto bezpersoniskā nozīmē, noteiktā artikula vietā un/vai uzsverot "personal approach" sales nolūkos. Latviskā tradīcija ir atšķirīga un, cerams, tāda arī paliks. Ja nu gribam uzsvērt piederību, tad sakām "savs, sava".
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Paldies visiem! Būtībā der abi varianti, taču konkrētajā kontekstā ar tiem komentāriem izvieš visdažādākās darbības.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2pārvaldīt komentārus vai atsauksmes
Freimanis
4 +1rediģēt/mainīt jūsu atsauksmes
Uldis Liepkalns


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rediģēt/mainīt jūsu atsauksmes


Explanation:
IMHO, vadoties pēc mūsu diskusijām lokalizējot sho portālu...

--------------------------------------------------
Note added at 13 min (2006-09-10 19:45:50 GMT)
--------------------------------------------------

OTOH, "manage", protams, nav "mainīt", taču latviski, ja nekas nav jāmaina, nekas arī nav jāmenedžē :)

Uldis Liepkalns
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 29

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dianastr
4 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
pārvaldīt komentārus vai atsauksmes


Explanation:
Ulda variantam nav ne vainas, kaut arī tas ir ierobežojošs.

Komentārus ne tikai maina vai rediģēt - tos var sakārtot, pārkārtot, nosūtīt, parsūtīt, exportēt, dzēst, saglabāt utml. To visu mēdz apzīmēt ar "pārvaldīt". Kaut arī nav nekāds smukais vārds, tas IT tiek lietots, lai apzīmētu "manage" visplašākā nozīmē. Bet viss, protams, atkarīgs, kas tajā saitā notiek un ko ar tiem komentāriem dara. Ja pietiek ar mainīšanu, tad aber, lūdzu.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-09-10 21:19:55 GMT)
--------------------------------------------------

Jūsu izlaists ar nolūku, jo svešus jau menedžē tikai administratori un jūsu tiek bieži nevajadzīgi pārcelts no angļu valodas, kur to izmanto bezpersoniskā nozīmē, noteiktā artikula vietā un/vai uzsverot "personal approach" sales nolūkos. Latviskā tradīcija ir atšķirīga un, cerams, tāda arī paliks. Ja nu gribam uzsvērt piederību, tad sakām "savs, sava".

Freimanis
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 59
Grading comment
Paldies visiem! Būtībā der abi varianti, taču konkrētajā kontekstā ar tiem komentāriem izvieš visdažādākās darbības.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Austra Muizniece
9 hrs
  -> paldies

agree  Balttext
11 hrs
  -> paldies