KudoZ home » English to Latvian » IT (Information Technology)

login

Latvian translation: pieteikšanās


13:22 Mar 20, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: login
Pašai kauns, bet pēkšņi apjuku....
Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Latvian translation:pieteikšanās
Explanation:
Apstiprinātais termins ir šāds.

--------------------------------------------------
Note added at 4 min (2007-03-20 13:27:31 GMT)
--------------------------------------------------

Diemžēl saitē neko nevar redzēt, bet, ja ieraksta login, tad būs šāds tulkojums.
Selected response from:

Ilona Kangro
Latvia
Grading comment
Paldies visiem!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6pieteikšanās
Ilona Kangro
4lietotāja vārds
Igor Kreknin


Discussion entries: 3





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
pieteikšanās


Explanation:
Apstiprinātais termins ir šāds.

--------------------------------------------------
Note added at 4 min (2007-03-20 13:27:31 GMT)
--------------------------------------------------

Diemžēl saitē neko nevar redzēt, bet, ja ieraksta login, tad būs šāds tulkojums.


    Reference: http://www.termini.lv/index.php
Ilona Kangro
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Paldies visiem!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  biankonera: "Avota" Informātikas vārdnīca arī to pašu apgalvo. Lietotājvārds būtu "login name"
14 mins
  -> Paldies

agree  Burrell
24 mins
  -> Paldies

agree  abc def
37 mins
  -> Paldies

agree  Igor Kreknin
56 mins
  -> Paldies

agree  Uldis Liepkalns
1 hr
  -> Paldies

agree  mjbjosh
7 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lietotāja vārds


Explanation:
> Login – latviski ieeja vai pieslēgties. Var būt gan kā lietvārds, gan darbības vārds. Lietvārds: konta vārds, kas tiek lietots, lai piekļūtu datoram. Konta vārds nav noslēpums, atšķirībā no paroles. Darbības vārds: darbība, kas veic lietotāja pieslēgšanos datorsistēmai izmantojot lietotāja identifikācijas (autorizācijas) datus, parasti tie ir lietotāja vārds (angl. username) un parole (angl. password).
http://www.ecube.lv/cms/article/56/lv/

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2007-03-20 13:46:47 GMT)
--------------------------------------------------

Un liela diskusija ir šeit:

http://termini.laka.lv/terms/login/


Igor Kreknin
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 56