KudoZ home » English to Latvian » IT (Information Technology)

rootkit

Latvian translation: sistēmlauznis


11:11 Nov 11, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: rootkit
A rootkit is a general description of a set of programs which work to subvert control of an operating system from its legitimate operators. Usually, a rootkit will obscure its installation and attempt to prevent its removal through a subversion of standard system security.

Vai latviski ir kāds variants, oficiāls vai neoficiāls?
Freimanis
Latvian translation:sistēmlauznis
Explanation:
Tā vismaz saprotu no ielinkotā LZA Terminoloģijas komisijas Informātikas tehnoloģijas, telekomunikācijas un elektronikas apakškomisijas protokola...
Selected response from:

girc
Latvia
Grading comment
paldies.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2sistēmlauznisgirc
3rootkit tipa programmasJanis Auzins


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
sistēmlauznis


Explanation:
Tā vismaz saprotu no ielinkotā LZA Terminoloģijas komisijas Informātikas tehnoloģijas, telekomunikācijas un elektronikas apakškomisijas protokola...


    Reference: http://termini.letonika.lv/uploads/protokols286_81.htm
girc
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 8
Grading comment
paldies.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uldis Liepkalns: Bet labāk tomēr iekavās atstāt arī "rootkit", ctādi lasītājiem radīsies zināms apjukums :)
1 hr
  -> Piekrītu, tas būtu labi darīts :)

agree  mjbjosh
6 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rootkit tipa programmas


Explanation:
Latviešu saitos pietiekami daudz parādās, turklāt wikipedijā visās pārējās valodās attiecīgais artiklis tā arī saucas - rootkit.


Janis Auzins
Native speaker of: Native in LatvianLatvian