KudoZ home » English to Latvian » IT (Information Technology)

thermostatic head

Latvian translation: termostatiskā galva


14:09 Jul 5, 2004
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: thermostatic head
thermostatic head
fsdfsdfsd sdfsdf
Luxembourg
Latvian translation:termostatiskā galva
Explanation:
Manuprāt specifiska tulkojuma latviskajā santehnikas terminoloģijā nav, tādēļ jātulko burtiski.

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs 8 mins (2004-07-06 07:17:37 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://unifit.en.alibaba.com/product/10283499/10379355/Floor...

Nē, tas nav spiediens, bet fīča, ar kuru iestāda telpā vēlamo temperatūru un tad tā, verot radiatora vārstu vaļā vai ciet, šo temperatūru uztur.
Selected response from:

Uldis Liepkalns
Latvia
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3termostatiskā galva
Uldis Liepkalns
2termostatiskais spiediens???
ilbe


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
termostatiskais spiediens???


Explanation:
ilgi mekleeju dazhaadaas vaardnicaas, varbuut noder...

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 40 mins (2004-07-05 20:49:03 GMT)
--------------------------------------------------

varbuut vareetu vairaak konteksta?

ilbe
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 1

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
termostatiskā galva


Explanation:
Manuprāt specifiska tulkojuma latviskajā santehnikas terminoloģijā nav, tādēļ jātulko burtiski.

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs 8 mins (2004-07-06 07:17:37 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://unifit.en.alibaba.com/product/10283499/10379355/Floor...

Nē, tas nav spiediens, bet fīča, ar kuru iestāda telpā vēlamo temperatūru un tad tā, verot radiatora vārstu vaļā vai ciet, šo temperatūru uztur.

Uldis Liepkalns
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 29