KudoZ home » English to Latvian » IT (Information Technology)

memory key

Latvian translation: (USB) atmiņas karte / spraudnis


08:19 Aug 5, 2004
English to Latvian translations [PRO]
IT (Information Technology)
English term or phrase: memory key
memory key - es zinu, kas tas ir, bet nevar tacu kontekstaa raxtiit atminas atsleega. skan tizli
fsdfsdfsd sdfsdf
Luxembourg
Latvian translation:(USB) atmiņas karte / spraudnis
Explanation:
To USB jaapiemin, citādi neviens nesapratiis, par ko ir runa. Vēl Latvijas darorfirmu lapās ir sastopams "USB atminjas spraudnis", tiesa, retaak.
Selected response from:

Uldis Liepkalns
Latvia
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ārējā atmiņa (USB); atmi'nas tausti'n'sLIGA LINSSEN
5(USB) atmiņas karte / spraudnis
Uldis Liepkalns


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
(USB) atmiņas karte / spraudnis


Explanation:
To USB jaapiemin, citādi neviens nesapratiis, par ko ir runa. Vēl Latvijas darorfirmu lapās ir sastopams "USB atminjas spraudnis", tiesa, retaak.

Uldis Liepkalns
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 29

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ārējā atmiņa (USB); atmi'nas tausti'n's


Explanation:
Ja iet runa par datoriem tad:
piem'ers:
Mazumcena ar PVN
5 90 USB ārējās atmiņas (USB Memory Key) 128 MB USB 2.
bet visp'ar;
derar'i "atm'nas tausti'n's", jaiet runa par telefoniem, foto, video ier'ic'em.


    Reference: http://www.apollo.lv/portal/search?submit=1&query=memory+key...
LIGA LINSSEN
Native speaker of: Native in LatvianLatvian




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): LIGA LINSSEN