KudoZ home » English to Latvian » Law: Contract(s)

exclusive

Latvian translation: vienīgā/vienīgi (iespējamā atlīdzība/kompensācija)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:exclusive
Latvian translation:vienīgā/vienīgi (iespējamā atlīdzība/kompensācija)
Entered by: Evija Rimšāne

11:36 Mar 5, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Law: Contract(s) / Guarantee
English term or phrase: exclusive
The remedies provided in this warranty are exclusive
Cik saprotu, runa ir par to, ka uzskaitītie līdzejļu nav ietveroši. Vai es varu aizstāt exclusive ar "not inlusive" šajā gadījumā, vai arī es pilnībā visu esmu pārpratusi?
Burrell
United Kingdom
vienīgā/vienīgi (iespējamā atlīdzība/kompensācija)
Explanation:
Šis jautājums jau ir ticis apspriests agrāk, tāpēc varbūt noder šis risinājums: http://www.proz.com/kudoz/1185271

Vēl var ieskatīties arī Multitranā
http://www.multitran.ru/c/m.exe?t=3608806_1_2

P.S. Manuprāt, vārdam "ekskluzīvs" ir vairāk tāda izsmalcinātības pieskaņa, piemēram, ekskluzīvs automobilis u.c.
Selected response from:

Evija Rimšāne
Latvia
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1vienīgā/vienīgi (iespējamā atlīdzība/kompensācija)
Evija Rimšāne
3ekskluzīvi
Freimanis


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ekskluzīvi


Explanation:
Domāts droši vien ir tas, ka šie tiesību relializācijas līdzekļi ir tādi, kādi tie ir un citi nav paredzēti un netiks pieļauti.

Ja nedomā, kas domāts, tad var vienkārši rakstīt ekskluzīvi - tādi, kas izslēdz visu citus.

Freimanis
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 47

1 day5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
vienīgā/vienīgi (iespējamā atlīdzība/kompensācija)


Explanation:
Šis jautājums jau ir ticis apspriests agrāk, tāpēc varbūt noder šis risinājums: http://www.proz.com/kudoz/1185271

Vēl var ieskatīties arī Multitranā
http://www.multitran.ru/c/m.exe?t=3608806_1_2

P.S. Manuprāt, vārdam "ekskluzīvs" ir vairāk tāda izsmalcinātības pieskaņa, piemēram, ekskluzīvs automobilis u.c.


    Reference: http://www.proz.com/kudoz/1185271
    Reference: http://www.multitran.ru/c/m.exe?t=3608806_1_2
Evija Rimšāne
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Paldies!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  tinageta
5 hrs