KudoZ home » English to Latvian » Law: Contract(s)

Affiliates vs Subsidiaries

Latvian translation: sadarbības partneri un meitas uzņēmumi (filiāles)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Affiliates vs Subsidiaries
Latvian translation:sadarbības partneri un meitas uzņēmumi (filiāles)
Entered by: Burrell

11:45 Mar 5, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Law: Contract(s) / Guarantee
English term or phrase: Affiliates vs Subsidiaries
Kāda ir starpība?
Burrell
United Kingdom
sadarbības partneri un meitas uzņēmumi (filiāles)
Explanation:
pirmajā gadījumā saikne ir mazāk ciešā - kāds sadarbības līgums etc. Otrajā gadījumā "mātei" pieder vismz 50% akciju - tātad meitas uzņēmums.

To visu apgāž Black's Law Dictionary, kas lieto abus kā sinonīmus.
Tad var tulkot kā filiāles un meitas uzņēmumi
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1radniecīgie/saistītie uzņēmumi un meitas uzņēmumi
sancha
3sadarbības partneri un meitas uzņēmumi (filiāles)
Freimanis


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
affiliates vs subsidiaries
sadarbības partneri un meitas uzņēmumi (filiāles)


Explanation:
pirmajā gadījumā saikne ir mazāk ciešā - kāds sadarbības līgums etc. Otrajā gadījumā "mātei" pieder vismz 50% akciju - tātad meitas uzņēmums.

To visu apgāž Black's Law Dictionary, kas lieto abus kā sinonīmus.
Tad var tulkot kā filiāles un meitas uzņēmumi


Freimanis
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 47
Grading comment
Paldies!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
affiliates vs subsidiaries
radniecīgie/saistītie uzņēmumi un meitas uzņēmumi


Explanation:
Affiliate
From Reuters Financial Glossary
Two companies are affiliated when one owns less than a majority of the voting stock of the other or if both are subsidiaries of a third company.
Subsidiary
From Reuters Financial Glossary
A company of which more than 50 percent of its voting stock is owned by the parent company.

'Filiāle' latviskā nozīmē ir tas, ko angliski sauc par "branch", tas nav atsevišķs uzņēmums, bet gan nodaļa -eg. bankai ir filiāles visās lielākajās Latvijas pilsētās.




    Reference: http://glossary.reuters.com/index.php/Affiliate
    Reference: http://glossary.reuters.com/index.php/Subsidiary
sancha
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  tinageta
1 day2 hrs