KudoZ home » English to Latvian » Law: Contract(s)

to hold RAND harmless

Latvian translation: necelt prasības


11:00 Mar 29, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: to hold RAND harmless
The user of this NEI VFQ-25 – July 1996 accepts full responsibility and agrees to hold RAND harmless, for any consequences resulting from the use of the NEI VFQ-25.
Doroteja
Latvia
Latvian translation:necelt prasības
Explanation:
vai prasību

"to hold harmless" ir kas vairāk par nevainošanu, jo sēdēt mājās un vainot kādu nevienam nav aizliegts, šeit ir runa par apņemšanos neizmantot konkrētus juridiskus līdzekļus, piemērs:

Pircējs apņemas necelt nekādas pretenzijas un prasības pret Pārdevēju, kas pamatotas ar .....

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2007-03-29 18:53:41 GMT)
--------------------------------------------------

protams, domāts - necelt prasības pret RAND
Selected response from:

Uldis Sprogis
Grading comment
Liels paldies visiem!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2necelt prasībasUldis Sprogis
3neizvirzīt kādam pretenzijas/nevainot
Freimanis
3neuzskata RAND par atbildīgu
Burrell


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
to hold rand harmless
neuzskata RAND par atbildīgu


Explanation:
neuzskata RAND par atbildīgu/vainīgu

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2007-03-29 11:32:12 GMT)
--------------------------------------------------

vai vainojamu

Burrell
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 24

32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
to hold rand harmless
neizvirzīt kādam pretenzijas/nevainot


Explanation:
nevainos

Freimanis
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 47

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
to hold rand harmless
necelt prasības


Explanation:
vai prasību

"to hold harmless" ir kas vairāk par nevainošanu, jo sēdēt mājās un vainot kādu nevienam nav aizliegts, šeit ir runa par apņemšanos neizmantot konkrētus juridiskus līdzekļus, piemērs:

Pircējs apņemas necelt nekādas pretenzijas un prasības pret Pārdevēju, kas pamatotas ar .....

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2007-03-29 18:53:41 GMT)
--------------------------------------------------

protams, domāts - necelt prasības pret RAND

Uldis Sprogis
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Liels paldies visiem!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  abc def: ar jusu komentaru
10 mins
  -> paldies!

agree  mjbjosh
5 hrs
  -> paldies!