KudoZ home » English to Latvian » Law (general)

Cruelty to Animals Act

Latvian translation: Likums par nežēlīgu izturēšanos pret dzīvniekiem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Cruelty to Animals Act
Latvian translation:Likums par nežēlīgu izturēšanos pret dzīvniekiem
Entered by: Freimanis

19:37 Aug 7, 2006
English to Latvian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Cruelty to Animals Act
Informed owner consent was obtained and the trial protocol was approved by the University’s Ethics Committee and licensed by the Department of Health and Children under the Cruelty to Animals Act (1876) and the Department of Agriculture and Food
Doroteja
Latvia
Likums par nežēlīgu izturēšanos pret dzīvniekiem
Explanation:
Var jau būt arī cietsirdība, parasti gan vārdu salikumā cietsirdīga izturēšanās

skaļa bļaustīšanās, svilpšana un piedauzīga izturēšanās; ... un citu dzīvnieku turēšanas noteikumu pārkāpšana vai nežēlīga izturēšanās pret dzīvniekiem; ...
www.raplm.gov.lv/files/text/berze_sabkart.doc - Līdzīgās lapas
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Liels paldies visiem!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Likums par cietsirdību pret dzīvniekiem
Kristine Sprula (Lielause)
4 +1Likums par nežēlīgu izturēšanos pret dzīvniekiem
Freimanis


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
cruelty to animals act
Likums par nežēlīgu izturēšanos pret dzīvniekiem


Explanation:
Var jau būt arī cietsirdība, parasti gan vārdu salikumā cietsirdīga izturēšanās

skaļa bļaustīšanās, svilpšana un piedauzīga izturēšanās; ... un citu dzīvnieku turēšanas noteikumu pārkāpšana vai nežēlīga izturēšanās pret dzīvniekiem; ...
www.raplm.gov.lv/files/text/berze_sabkart.doc - Līdzīgās lapas

Freimanis
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 225
Grading comment
Liels paldies visiem!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uldis Liepkalns: Arī cietsirdīgi atnesties pret lopiņiem naff labi, bet likumos tomēr esmu lasījis par nežēlīgu attieksmi
36 mins
  -> Jā, man arī tā rādās, un internets arī tā liek domāt

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
cruelty to animals act
Likums par cietsirdību pret dzīvniekiem


Explanation:
Man citi varianti nerodas :o)

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2006-08-07 19:46:25 GMT)
--------------------------------------------------

Hm... Tomēr radās vēl viens variants :
Likums par cietsirdīgu izturēšanos pret dzīvniekiem

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2006-08-08 06:51:59 GMT)
--------------------------------------------------

Latvijas likums "Dzīvnieku aizsardzības likums"
http://www.likumi.lv/doc.php?id=14940
4.pants. Aizliegta CIETSIRDĪGA izturēšanās pret dzīvniekiem

Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 34

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Burrell: Bet tad nu gan vairāk variantu tiešām nav
35 mins
  -> Paldies! :o))

agree  abc def
12 hrs
  -> Paldies! :o))

agree  tinageta
14 hrs
  -> Paldies! :o))

agree  uga
18 days

agree  VEIKMANE DAIGA
1569 days