KudoZ home » English to Latvian » Law (general)

human rights treaty

Latvian translation: ANO konvencijas, kas attiecas uz cilvēktiesībām


16:21 Mar 22, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / cilvēktiesības
English term or phrase: human rights treaty
....to analyse jurisprudence of the two UN human rights treaty monitoring bodies (HRC and CERD)....
Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Latvian translation:ANO konvencijas, kas attiecas uz cilvēktiesībām
Explanation:
United Nations Human Rights Treaties ir vairāku ANO konvenciju kopums, kas attiecas uz cilvēktiesībām. Skatīt saiti uz šo konveciju un vienošanos sarakstu:
Selected response from:

mjbjosh
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1ANO konvencijas, kas attiecas uz cilvēktiesībāmmjbjosh
4ANO cilvēktiesību deklarācija
Uldis Liepkalns
4līgums par cilvēktiesībām
Burrell


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
līgums par cilvēktiesībām


Explanation:
Vēl var būt nolīgums, bet būtiskas starpības te nav.

Burrell
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 89

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ANO cilvēktiesību deklarācija


Explanation:
AFAIK, cita tāda līguma nav


    Reference: http://www.mkparstavis.am.gov.lv/lv/?id=19
Uldis Liepkalns
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 28

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ANO konvencijas, kas attiecas uz cilvēktiesībām


Explanation:
United Nations Human Rights Treaties ir vairāku ANO konvenciju kopums, kas attiecas uz cilvēktiesībām. Skatīt saiti uz šo konveciju un vienošanos sarakstu:


    Reference: http://www.bayefsky.com/tree.php/area/treaties
mjbjosh
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 30
Grading comment
Paldies!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  tinageta
6 hrs