KudoZ home » English to Latvian » Law (general)

All Points Bulletin

Latvian translation: (pilna) informācija pa meklējamo personu


21:18 Apr 1, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: All Points Bulletin
An All Points Bulletin is a broadcast issued from one law enforcement agency to another. It typically contains information about a wanted suspect who is to be arrested or a person of interest for whom law enforcement officers are to look, they are usually dangerous or missings persons.
biankonera
Latvia
Latvian translation:(pilna) informācija pa meklējamo personu
Explanation:
meklējamās personas raksturojums/profils/lietas materiāli

Ja gribam uzsvērt kā visi bullet points ietverti (personiskie dati, lietas vēsture, epizodes etc), varam rakstīt - pilni lietas materiāli, visaptveroši lietas materiāli.

rusicims, ko arī sarkanbaltsarkanā policija lieto:
personas, kas ir MEKLĒŠANĀ, raksturojums/lieta/lietas materiāli


Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2(pilna) informācija pa meklējamo personu
Freimanis
1Šī nav atbilde
Uldis Liepkalns


Discussion entries: 1





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
all points bulletin
Šī nav atbilde


Explanation:
Domāju, ka nav jātulko, tikai aiz angļu termina iekavās jāieraksta latviskais paskaidrojums. Domāju, ka Latvijas praksē tam vienkārši nav analoga (ja būtu, daži pēdējā laikā populāri personāži atrastos konkrētās, nevis nezināmās lokācijās).

--------------------------------------------------
Note added at 1 h (2007-04-01 22:46:53 GMT)
--------------------------------------------------

Nu tad "visu operatīvo ziņojumu kopsavilkums"

--------------------------------------------------
Note added at 1 h (2007-04-01 22:50:05 GMT)
--------------------------------------------------

Pie kam "broadcast" sajā gadījumā, droši vien (bet varu klūdīties), nebūs radioraidījums, bet "informatīvais ziņojums" (iespējams, nodots pa rāciju, faksu, vai tml.

Uldis Liepkalns
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 28

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
all points bulletin
(pilna) informācija pa meklējamo personu


Explanation:
meklējamās personas raksturojums/profils/lietas materiāli

Ja gribam uzsvērt kā visi bullet points ietverti (personiskie dati, lietas vēsture, epizodes etc), varam rakstīt - pilni lietas materiāli, visaptveroši lietas materiāli.

rusicims, ko arī sarkanbaltsarkanā policija lieto:
personas, kas ir MEKLĒŠANĀ, raksturojums/lieta/lietas materiāli




Freimanis
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 225
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mjbjosh
2 hrs

agree  Uldis Liepkalns
3 hrs