KudoZ home » English to Latvian » Law (general)

Restraint Order

Latvian translation: rīkojums par līdzekļu iesaldēšanu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Restraint Order
Latvian translation:rīkojums par līdzekļu iesaldēšanu
Entered by: Burrell

10:40 Oct 26, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Restraint Order
Tas ir dokuments, kuru tiesa izsniedz, lai, šajā gadījumā, aizliegtu indivīdam pārdot vai citādi rīkoties ar īpašumu, kas iespējams ir bijis saistīts ar kriminālu rīcību.
Burrell
United Kingdom
rīkojums par līdzekļu iesaldēšanu
Explanation:
Saukts arī par freezing injunction. Iesaldēšana tiek oficiāli lietots- references var iegūt ierakstot "līdzekļu iesaldēšana" gūglā.
Selected response from:

Janis Auzins
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rīkojums par līdzekļu iesaldēšanuJanis Auzins
3rīkojums par īpašuma tiesību ierobežošanu
HelenaLi
3aresta orderismjbjosh
3 -1rīcības ierobežošanas orderis
Freimanis


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
restraint order
rīkojums par īpašuma tiesību ierobežošanu


Explanation:
"..pieļautajiem īpašuma tiesību ierobežojumiem.." (http://www.likumi.lv/doc.php?id=48010&mode=DOC); "Īpašuma tiesību ierobežošanas leģitīmais mērķis.." (http://www.zemesgramata.lv/publications/show_publication.asp...

HelenaLi
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
restraint order
rīkojums par līdzekļu iesaldēšanu


Explanation:
Saukts arī par freezing injunction. Iesaldēšana tiek oficiāli lietots- references var iegūt ierakstot "līdzekļu iesaldēšana" gūglā.

Janis Auzins
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Paldies!

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
restraint order
rīcības ierobežošanas orderis


Explanation:
angļu - latviešu juridisko terminu vārdnīca, publishe by American Bar Association
restraining order=orderis, kas ierobežo kādu darbību

Freimanis
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 225

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Janis Auzins: vismaz Collins vārdnīca saka, ka restraint order un restraining order ir divas dažādas lietas
1 day3 hrs

1 day3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
restraint order
aresta orderis


Explanation:
Arestu var uzlikt ne tikai nekustamajiem īpašumiem, bet arī bankas kontiem utt.

Example sentence(s):
  • Arests saskaņā ar Ģenerālprokuratūras lēmumu uzlikts vismaz sešiem kukuļdošanā un citos noziegumos apsūdzētā Ventspils mēra Aivara Lemberga īpašumiem. Ģenerālprokuratūra nekomentē, kāda tieši manta arestēta.

    Reference: http://www.apollo.lv/portal/news/82/articles/81563/0
mjbjosh
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 30