KudoZ home » English to Latvian » Manufacturing

spitacid

Latvian translation: Spitacid (izopropilspirtu un benzilspirtu satuross antiseptisks dezinfekcijas lidzeklis)


01:07 Feb 14, 2005
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Manufacturing
English term or phrase: spitacid
Atsevišķs vārds ražošanas procesa aprakstā, kopā ar telpas temperatūru, roku dezinfekciju un manilinu (isti neesmu sapratusi, kas tas manilins par vielu ir). Loģiski būtu domāt, ka tā ir kaut kāda skābe, bet es pat nevienā krievu vārdnīcā nekādas atsauces neatradu.
Burrell
United Kingdom
Latvian translation:Spitacid (izopropilspirtu un benzilspirtu satuross antiseptisks dezinfekcijas lidzeklis)
Explanation:
Spitacid (izopropilspirtu un benzilspirtu satuross antiseptisks dezinfekcijas lidzeklis)

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 30 mins (2005-02-14 08:38:13 GMT)
--------------------------------------------------

Manilins - sulfanilamidu grupas preparats

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 31 mins (2005-02-14 08:39:03 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.osp.ru/doctore/1999/10/16.htmhttp://www.osp.ru/do...
Selected response from:

Vita Merkulova
Latvia
Grading comment
Paldies! Paldies Igoram un Vitai arī!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Spitacid (izopropilspirtu un benzilspirtu satuross antiseptisks dezinfekcijas lidzeklis)Vita Merkulova
4antiseptisks dezinfekcijas līdzeklis
Inese Poga-Smith
4Spitacid
Igor Kreknin


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Spitacid


Explanation:
prečzīme


> Spitacid ®
http://www.lefa.sk/internet/nozokom/2004/2004-3/24.pdf

> Spitacid Flüssigkeit Hygien
> - Ecolab Spitacid Flüssigkeit -
http://www.versandapotheke-medikamente.com/arzneimittel/181....

> und Hautdesinfektion Spitacid. Das Desinfektionsmittel Spitacid eignet
http://www.sprechstundenbedarf-praxisbedarf.de/Hautdesinfekt...

> Spitacid-Lösung
http://www.uni-bayreuth.de/SI/si-infos/si-info3.html

> Spitacid®: Für die hygienische und chirurgische Händedesinfektion.
http://www.mediprodukte.de/desinfektion.html

> So liehen wir uns von "Spitacid" einen Trommler
http://www.hasenheim-band.de/index02.php?page=tobias

> Spitacid®, Spitagel®,
http://www.cclinouest.com/PDF/plaies_pansementsP33.pdf

> SPITACID ® Vysoce účinný bezbarvý dezinfekční prostředek
http://www.dezinfekce.com/web/ruce.html

Igor Kreknin
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
antiseptisks dezinfekcijas līdzeklis


Explanation:
Aizmirsu, kad man to vajadzēja izmantot, ebt tas bija saistībā ar medicīnu.


    online
Inese Poga-Smith
Canada
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 4

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Spitacid (izopropilspirtu un benzilspirtu satuross antiseptisks dezinfekcijas lidzeklis)


Explanation:
Spitacid (izopropilspirtu un benzilspirtu satuross antiseptisks dezinfekcijas lidzeklis)

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 30 mins (2005-02-14 08:38:13 GMT)
--------------------------------------------------

Manilins - sulfanilamidu grupas preparats

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 31 mins (2005-02-14 08:39:03 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.osp.ru/doctore/1999/10/16.htmhttp://www.osp.ru/do...


    Reference: http://www.oddb.org/fr/generika/resolve/state_id/694246176/p...
Vita Merkulova
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Paldies! Paldies Igoram un Vitai arī!