KudoZ home » English to Latvian » Mechanics / Mech Engineering

slide rail

Latvian translation: slīdsliede


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:slide rail
Latvian translation:slīdsliede
Entered by: Klavs Kalnacs

14:07 Jul 26, 2005
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Automotive
English term or phrase: slide rail
Mineets lielas masiinas rokasgraamataa pie uzstaadiisanas kopaa ar 'belt drives'. Iespeejams, taas ir sliedes pa kuraam kraan- veidiigaa masiina tie paarvietota.
Klavs Kalnacs
slīdsliede
Explanation:
es tā teiktu. Pārsvarā "slide rail" dzīvo atviktņu malās, bet var jau būt arī lielāki eksemplāri.
Selected response from:

Uldis Liepkalns
Latvia
Grading comment
Paldies!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sliede(s)
Valters Feists
3slīdsliede
Uldis Liepkalns
2novadsliedes
Burrell


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
slīdsliede


Explanation:
es tā teiktu. Pārsvarā "slide rail" dzīvo atviktņu malās, bet var jau būt arī lielāki eksemplāri.

Uldis Liepkalns
Latvia
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 145
Grading comment
Paldies!!

52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sliede(s)


Explanation:
Šeit pietiek ar "sliedi", salikteni nevajag, jo angliski apzīmētājs "slide" tiek pievienots tikai tāpēc, ka "rail" var nozīmēt arī kaut kādu stieni vai margas (arī - dzelzceļu; bridējputnu sugu).

To, vai tur ir viena sliede vai vairākas, nosakiet paši.


    Reference: http://encarta.msn.com/encnet/features/dictionary/Dictionary...
Valters Feists
Latvia
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 23

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
novadsliedes


Explanation:
Nezinu gan, vai shads vards maz ir, ja man butu jaizdoma jauns terimns, es teiktu novadsliedes, jo runa skiet irpar sliezu veida mehnismu, pa kuru kaut kas tiek noslidinats-novadits uz kaut kurieni.

Burrell
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 64