KudoZ home » English to Latvian » Mechanics / Mech Engineering

flush socket

Latvian translation: iegremdētā kontaktligzda


21:52 Feb 11, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: flush socket
konteksta īsti nav - ir tikai garš saraksts vienas tehniskas lietas (ceļamkrāna) sakarībā, kur šis ir viens no elementiem
biankonera
Latvia
Latvian translation:iegremdētā kontaktligzda
Explanation:
celtniecībā sauc par zemapmetuma, bet tā kā šeit nav celtniecība ...

krievi sauc par utoplennaja
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Paldies!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3iegremdētā kontaktligzda
Freimanis
3plakana ligzda
Burrell


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
plakana ligzda


Explanation:
Parasti elektrības ligzdas ir nedaudz izvirzītas uz āru, kaut arī ts ir tikai milimetrs vai divi. Šīs is tādas elektrības ligzdas, kas nemaz nav izvirzītas uz āru, tās ir vienada līmenī ar sienu vai citu virsmu. Vai tas tiešām saucas plakana ligzda, es nezinu, bet par jēgu varu glavot.

Burrell
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 64

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
iegremdētā kontaktligzda


Explanation:
celtniecībā sauc par zemapmetuma, bet tā kā šeit nav celtniecība ...

krievi sauc par utoplennaja

Freimanis
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 156
Grading comment
Paldies!