KudoZ home » English to Latvian » Mechanics / Mech Engineering

idler arm

Latvian translation: svārstsvira


10:11 Apr 23, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / detaļas
English term or phrase: idler arm
Masīnu detaļu termini
DAIGA VEIKMANE
Latvia
Latvian translation:svārstsvira
Explanation:
parasti stūres mehānismā, vai kur kaut kas tiek grozīts, kā starpposms starp bīdītāju un bīdamo orgānu
Selected response from:

Freimanis
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3svārstsvira
Freimanis
4 +1starpsvira
Evija Rimšāne
4svārstsvira
Maris Abeltins


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
starpsvira


Explanation:
tā ir teikts Celtniecības terminu vārdnīcā

Evija Rimšāne
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mjbjosh
11 mins

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
svārstsvira


Explanation:
parasti stūres mehānismā, vai kur kaut kas tiek grozīts, kā starpposms starp bīdītāju un bīdamo orgānu

Freimanis
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 156

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mjbjosh: atbalsta arī Politehniskā vārdnīca, minot arī terminu "starpsvira".
5 mins
  -> paldies

agree  Ieva_Kupruka
15 mins
  -> paldies

agree  Kaspars Gasuns: Vienīgā jēdzīgā no Latvijā izdotajām autoterminu vārdnīcām atbalsta šo variantu.
23 mins
  -> paldies

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
svārstsvira


Explanation:
Šo terminu dabūju, uzmeklējot vispirms krievisko tulkojumu (www.multitran.ru) un pēc tam "Letonikas" terminoloģijas portālā meklējot pēc krieviskā.

Maris Abeltins
Latvia
Works in field
Native speaker of: Latvian