KudoZ home » English to Latvian » Mechanics / Mech Engineering

landplane

Latvian translation: planētājs


09:43 Jul 7, 2008
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: landplane
Attēls: http://www.qualityweldingservice.com/lpimages/LandPlaneSideV...
Austra Muizniece
Latvia
Latvian translation:planētājs
Explanation:
Ir tāds process kā zemes planēšana - līdzināšana. (Pavisam nopietni un tam nav nekāda sakara ar lidošanu.)
Selected response from:

Kaspars Gasuns
Latvia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2planētājs
Kaspars Gasuns
3līdzinātājs,
Freimanis


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
planētājs


Explanation:
Ir tāds process kā zemes planēšana - līdzināšana. (Pavisam nopietni un tam nav nekāda sakara ar lidošanu.)

Kaspars Gasuns
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 126
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maris Abeltins
17 mins

agree  Doroteja
508 days

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
līdzinātājs,


Language variant: gludinātājs (zālienu, apaugumu) vai zemes, zālienu, apaugumu ēvele

Explanation:
planē zemi, nevis zālienu vai citu apaugušu augsni. standarta variantā lauksaimniecībā: uzar, apecē un nošļūkā (ar smagu sliedi vai ko tamlīdzīgu, ko piesien divās trosēs aiz traktora un velk. citos gadījumos ar buldozeru brauc atpakaļgaitā un šļūkā lāpstu. attēlā redzamo uz plikas zemes nav lielas jēgas izmantot - ražība maza, un tās priekšas škēres būs pagalam pēc pirmajām piecām minūtēm ar saskari ar zemi. tas drīzāk ir APAUGUŠU virsmu līdzināšanai, gludināšanai.

plane - ēvele

Freimanis
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 156