KudoZ home » English to Latvian » Medical: Instruments

continuous rate

Latvian translation: pastāvīga(s) ievadīšana (s), režīms/ nepārtraukta zāļu/medikamentu ievadīšana


13:26 Mar 9, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / Infūzijas sūknis
English term or phrase: continuous rate
Tas ir viens no medikamentu ievadīšanas režīmiem, līdztekus Morning Dose un Extra Dose. Skaidrs, ko tas nozīmē, bet man interesē, vai šim procesam jau nav izgudrots kāds medicīnas jomā lietots, konkrēts, vispārpieņemts un vispārsaprotams termins?
Ilona Kangro
Latvia
Latvian translation:pastāvīga(s) ievadīšana (s), režīms/ nepārtraukta zāļu/medikamentu ievadīšana
Explanation:
neredzu neko specifisku, kam vajadzētu īpašu terminu, taču nepiekrītu, ka tā ir deva. Deva jau tāpēc ir deva, ka tā tiek dota "gabalos" sadalīta

Selected response from:

Freimanis
Grading comment
Paldies!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3pastāvīgs infūzijas/ievadīšanas ātrums
Vents Villers
3pastāvīga(s) ievadīšana (s), režīms/ nepārtraukta zāļu/medikamentu ievadīšana
Freimanis
3pastāvīgā devarocker


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pastāvīgā deva


Explanation:
Varbūt, ka der 'pastāvīgā deva"?


    Reference: http://www.vza.gov.lv/spc/00037214.PDF
rocker
Latvia
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 6

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pastāvīga(s) ievadīšana (s), režīms/ nepārtraukta zāļu/medikamentu ievadīšana


Explanation:
neredzu neko specifisku, kam vajadzētu īpašu terminu, taču nepiekrītu, ka tā ir deva. Deva jau tāpēc ir deva, ka tā tiek dota "gabalos" sadalīta



Freimanis
Meets criteria
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 7
Grading comment
Paldies!
Notes to answerer
Asker: Es apmēram tā arī tulkoju, bet man likās pārāk gari un aprakstoši. Jēga, protams, ir tieši tāda.


1 day9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pastāvīgs infūzijas/ievadīšanas ātrums


Explanation:
...intravenozas infūzijas veidā ar pastāvīgu infūzijas ātrumu), šo devu ievada reizi nedēļā divas nedēļas pēc kārtas. ...


    Reference: http://www.emea.eu.int/humandocs/PDFs/EPAR/Vistide/H-121-PI-...
Vents Villers
Meets criteria
Native speaker of: Native in LatvianLatvian