KudoZ home » English to Latvian » Medical: Instruments

anti-siphon valve

Latvian translation: pretplūsmas vārsts


13:29 Mar 9, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / Infūzijas sūknis
English term or phrase: anti-siphon valve
DO NOT use extension sets with anti-siphon valves.

Cik saprotu, šis vārsts ir tas pats vai ar ļoti līdzīgu funkciju kā one-directonal valve. Vai tā varētu būt?
Ilona Kangro
Latvia
Latvian translation:pretplūsmas vārsts
Explanation:
Šķiet, ka šis vārsts ir viegli atverams ar minimālu spiedienu, kamēr one-directional ir jāatver ar lielāku spiedienu. Tas gan tikai šķiet no bildēm. Nevar saprast, vai fiziski vienvirziena vārsts un pretplūsmas vārsts skaitās atšķirīgi

--------------------------------------------------
Note added at 1 h (2007-03-09 14:31:03 GMT)
--------------------------------------------------

Šķiet, ka latvieši tik tālu nav aizdomājušies. Vienvirziena vārsti var būt tādi, kas bloķē izplūdi, šķidrumam esot pat zem liela spiediena, bet šie antisifonēšanas? darbojas pret izsūkšanu no sistēmas, vismaz tā tas tiek pasniegts. Tagad parādījies arī vienvirziena vārsta apzīmējums pretvārsts :-)
Selected response from:

rocker
Latvia
Grading comment
Paldies!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
1 +1pretplūsmas vārstsrocker
1vakuuma pārtraucējstinageta


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
pretplūsmas vārsts


Explanation:
Šķiet, ka šis vārsts ir viegli atverams ar minimālu spiedienu, kamēr one-directional ir jāatver ar lielāku spiedienu. Tas gan tikai šķiet no bildēm. Nevar saprast, vai fiziski vienvirziena vārsts un pretplūsmas vārsts skaitās atšķirīgi

--------------------------------------------------
Note added at 1 h (2007-03-09 14:31:03 GMT)
--------------------------------------------------

Šķiet, ka latvieši tik tālu nav aizdomājušies. Vienvirziena vārsti var būt tādi, kas bloķē izplūdi, šķidrumam esot pat zem liela spiediena, bet šie antisifonēšanas? darbojas pret izsūkšanu no sistēmas, vismaz tā tas tiek pasniegts. Tagad parādījies arī vienvirziena vārsta apzīmējums pretvārsts :-)

rocker
Latvia
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 6
Grading comment
Paldies!
Notes to answerer
Asker: Te ir saite (nav par medicīnu, bet tas pats princips), kura mani uzvedināja uz domu, ka šie abi vārsti principā neatšķiras http://home.howstuffworks.com/question166.htm


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mjbjosh: "pretvārsts" vai "vienvirziena vārsts" šeit būtu vietā
3 days8 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
vakuuma pārtraucējs


Explanation:
Nav ne jausmas, vai tas der medicīnas instrumentiem, bet šāds tulkojums dots celtniecības terminu vārdnīcā. :D

tinageta
Meets criteria
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 12