KudoZ home » English to Latvian » Medical: Instruments

Transducer information

Latvian translation: informācija par datu pārraides un apstrādes sistēmām


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Transducer information
Latvian translation: informācija par datu pārraides un apstrādes sistēmām
Entered by: Burrell

12:13 Dec 2, 2004
English to Latvian translations [PRO]
Tech/Engineering - Medical: Instruments
English term or phrase: Transducer information
General Transducer information
repro59
informācija par datu pārraides un apstrādes sistēmām
Explanation:
Es pieļauju, ka runa ir par kādu medicīnā pielietojamu iekārtu, uz kuru attiecas datu pārraide.
Tiesa gan, ja būtu daudz vieglāk ko ietekt, ja būtu vairāk konteksta.
Selected response from:

Burrell
United Kingdom
Grading comment
Paldies!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3informācija par datu pārraides un apstrādes sistēmām
Burrell
3informācija par pārveidotāju???
Inguna Hausmane


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
transducer information
informācija par pārveidotāju???


Explanation:
Transducer tiešais tulkojums it kā ir "pārveidotājs", bet varbūt var kaut ko pielikt klāt no konteksta, kādas aparatūras tulkojums tas ir utt.

Inguna Hausmane
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Renu: Vai varbūt - pārveidotāja sniegta vispārīga informācija/vispārīga pārveidotāja informācija
5 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
transducer information
informācija par datu pārraides un apstrādes sistēmām


Explanation:
Es pieļauju, ka runa ir par kādu medicīnā pielietojamu iekārtu, uz kuru attiecas datu pārraide.
Tiesa gan, ja būtu daudz vieglāk ko ietekt, ja būtu vairāk konteksta.

Burrell
United Kingdom
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 18
Grading comment
Paldies!