KudoZ home » English to Latvian » Medical: Pharmaceuticals

median follow-up time

Latvian translation: vidējais novērošanas laiks


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:median follow-up time
Latvian translation:vidējais novērošanas laiks
Entered by: Inguna Hausmane

16:22 Aug 3, 2006
English to Latvian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: median follow-up time
Data presented here are from 186 patients, with a median follow-up time of 6 months.
Aigars Kalnins
Latvia
videejais novērošanas laiks
Explanation:
....
Selected response from:

Inguna Hausmane
Latvia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2videejais novērošanas laiks
Inguna Hausmane
4vidējās vērtības (mediānas) līdzsekošanas perioduImants Plume
3atkārtotas apsekošanas laiks/papildizpēte datu ieguves laiks ar mediānas rādītāju
Freimanis


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
videejais novērošanas laiks


Explanation:
....

Inguna Hausmane
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 43
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Janis Veveris (Mr.)
4 hrs

agree  Balttext
1 day5 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
atkārtotas apsekošanas laiks/papildizpēte datu ieguves laiks ar mediānas rādītāju


Explanation:
apsekošona ir borrowing no krievu valodas (obsljedovanije) un nav īsti latvisks, bet tiek lietots.
Doma vienārša, tiek ievākti dati un pēc tam paildināti atkārtoti.
Sliecos domāt, vide'jais aritmētiskais šeit ticis rēķināts, jo mediānai nebūtu liela jēga.

Freimanis
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vidējās vērtības (mediānas) līdzsekošanas periodu


Explanation:
vaardam "follow-up vislogjiskāk atbilst nu jau shur tur paraadiijushamies vaards "īdzsekot" (sk. atsauces)


    Reference: http://www.vvk.lv/index.php?sadala=149&id=311&PHPSESSID=f2f2...
    Reference: http://europa.eu.int/eur-lex/lv/dd/docs/2001/32001R1639-LV.d...
Imants Plume
Latvia
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 4