KudoZ home » English to Latvian » Medical: Pharmaceuticals

fusion proteins

Latvian translation: sapludinātie proteīni


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fusion proteins
Latvian translation:sapludinātie proteīni
Entered by: Vents Villers

09:44 Oct 27, 2007
English to Latvian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: fusion proteins
Until now, numerous strategies to target antigens into the class II processing pathway have been described. It is possible to incubate antigen presenting cells (APCs) with the antigen of interest in order to be taken up and processed (Chaux, P., Vantomme, V., Stroobant, V., Thielemans, K., Corthals, J., Luiten, R., Eggermont, A. M., Boon, T. & van der, B. P. (1999) J. Exp. Med. 189, 767-778). Other strategies use fusion proteins which contain lysosomal target sequences. Expressed in APCs, such fusion proteins direct the antigens into the class II processing compartment (Marks, M. S., Roche, P. A., van Donselaar, E., Woodruff, L., Peters, P. J. & Bonifacino, J. S. (1995) J. Cell Biol. 131, 351-369, Rodriguez, F., Harkins, S., Redwine, J. M., de Pereda, J. M. & Whitton, J. L. (2001) J. Virol. 75, 10421-10430).
Vents Villers
sapludinātie proteīni/savienotie proteīni
Explanation:
Domāju, ka drīzāk būtu jāņem vērā veids, kādā šie proteīni tiek iegūti.
Taču arī šis ir vienīgi ierosinājums.
Vēl minēts, ka rekombinantos sapludinātos proteīnus var dēvēt par rekombinantiem himēriem proteīniem.
Darbs, kurā atradu līdzīgu viedokli gan ir stiprs zinātniskā nozīmē, bet ne valodnieciskā. Tomēr "sapludinātie" diezgan labi raksturo to producēšanas veidu.

Otrs darbs ir uzrakstīts labākā valodā un var varbūt arī palīdzēt dažu terminu jomā jeb to pielāgošanā.

Un savukārt Vikipēdija:
Fusion proteins, also know as chimeric proteins, are proteins created through the joining of two or more genes which originally coded for separate proteins.

Visi HBV strukturālie gēni tika ekspresēti SFV vektoros pSFV1 un pSFVC, kas paredz attiecīgi tiešo un ar SFV core sapludināto mērķa proteīnu sintēzi.
Selected response from:

Inese Poga-Smith
Canada
Grading comment
Paldies:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3sapludinātie proteīni/savienotie proteīni
Inese Poga-Smith
3savienošanās proteīni
Evija Rimšāne


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
savienošanās proteīni


Explanation:
Tā kā man ir diezgan maza nojausma par medicīnas lietām, negalvoju par šī tulkojuma preizību personīgi :)
Taču šāds tulkojums ir sniegts Eiropas Zāļu aģentūras mājas lapā:
http://www.emea.europa.eu/pdfs/human/comp/opinion/36777505en...

Evija Rimšāne
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 12

1 day18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sapludinātie proteīni/savienotie proteīni


Explanation:
Domāju, ka drīzāk būtu jāņem vērā veids, kādā šie proteīni tiek iegūti.
Taču arī šis ir vienīgi ierosinājums.
Vēl minēts, ka rekombinantos sapludinātos proteīnus var dēvēt par rekombinantiem himēriem proteīniem.
Darbs, kurā atradu līdzīgu viedokli gan ir stiprs zinātniskā nozīmē, bet ne valodnieciskā. Tomēr "sapludinātie" diezgan labi raksturo to producēšanas veidu.

Otrs darbs ir uzrakstīts labākā valodā un var varbūt arī palīdzēt dažu terminu jomā jeb to pielāgošanā.

Un savukārt Vikipēdija:
Fusion proteins, also know as chimeric proteins, are proteins created through the joining of two or more genes which originally coded for separate proteins.

Visi HBV strukturālie gēni tika ekspresēti SFV vektoros pSFV1 un pSFVC, kas paredz attiecīgi tiešo un ar SFV core sapludināto mērķa proteīnu sintēzi.



    Reference: http://72.14.205.104/search?q=cache:SNn2Idtsg5UJ:bmc.myphoto...
    Reference: http://72.14.205.104/search?q=cache:mPtQS0Gnb4oJ:www3.acadli...
Inese Poga-Smith
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 87
Grading comment
Paldies:)