KudoZ home » English to Latvian » Medical

non-human

Latvian translation: zīdītājdzīvnieki


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:non-human mammalian
Latvian translation:zīdītājdzīvnieki
Entered by: Vents Villers

13:54 Jan 19, 2004
English to Latvian translations [PRO]
Medical
English term or phrase: non-human
Viss jau taa kaa buutu skaidrs, bet kaa lai tulko peec iespeejas burtiskaak, bet taa lai no tiem necilveekiem izvairiitos :)))
Kaadu teikuma struktuuru Juus ieteiktu?
Specific studies with repeated administration such as reproduction toxicity, chronic toxicity, and carcinogenicity were not performed with octocog alfa due to the immune response to heterologous proteins in all non-human mammalian species.
Vents Villers
visu zīdītāju sugu, kas nepieder cilvēku dzimumam, pārstāvjiem
Explanation:
ko izraisa imūnsistēmas reakcija pret..... visu zīdītāju sugu, kas nepieder cilvēku dzimumam, pārstāvjiem
Selected response from:

Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Grading comment
:))) Tas arii bija mans saakuma variants, pirms uzdevu jaitaajumu.
Bet, ja uzsver cilveekus, tad shajaa kontekstaa var padomaat, ka cilveekiem, atskkiriibaa no lopinniem, tas preparaats neizsauc imuunreakciju... (Bet taa gluzzi naf). Un otrkaart skan taa ne visai gludi...

Beigaas izveeleejos shaadu formu:
"Sakarā ar visu sugu zīdītājdzīvnieku imūnās sistēmas reakciju... "
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5visu zīdītāju sugu, kas nepieder cilvēku dzimumam, pārstāvjiem
Kristine Sprula (Lielause)
3 +2nepieder pie cilvēku dzimtas
Inga Baranova


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
nepieder pie cilvēku dzimtas


Explanation:
Baidos, ka kaut ko citu izdomat būs grūti...

... visiem zīdītājiem, kuri nepieder pie cilvēku dzimtas.

Inga Baranova
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 179

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uldis Liepkalns
33 mins
  -> Thanks

agree  Vi Pukite
1 day12 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
visu zīdītāju sugu, kas nepieder cilvēku dzimumam, pārstāvjiem


Explanation:
ko izraisa imūnsistēmas reakcija pret..... visu zīdītāju sugu, kas nepieder cilvēku dzimumam, pārstāvjiem

Kristine Sprula (Lielause)
Latvia
Native speaker of: Latvian
PRO pts in pair: 472
Grading comment
:))) Tas arii bija mans saakuma variants, pirms uzdevu jaitaajumu.
Bet, ja uzsver cilveekus, tad shajaa kontekstaa var padomaat, ka cilveekiem, atskkiriibaa no lopinniem, tas preparaats neizsauc imuunreakciju... (Bet taa gluzzi naf). Un otrkaart skan taa ne visai gludi...

Beigaas izveeleejos shaadu formu:
"Sakarā ar visu sugu zīdītājdzīvnieku imūnās sistēmas reakciju... "