KudoZ home » English to Latvian » Medical (general)

Her Majesty Coroner

Latvian translation: Viņas Majestātes patologanatoms/izmeklētājs


16:48 May 16, 2005
English to Latvian translations [PRO]
Medical (general)
English term or phrase: Her Majesty Coroner
Mirsanas aplieciibaa
apaksaa paraksts

Her Majesty Coroner
fsdfsdfsd sdfsdf
Luxembourg
Latvian translation:Viņas Majestātes patologanatoms/izmeklētājs
Explanation:
šajā gadījumā, bet otrs skaidrojums ir izmeklētājs, kas pēta nāves cēloņus, apstākļus, utml.
Selected response from:

Inese Poga-Smith
Canada
Grading comment
Paldies
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Viņas Majestātes patologanatoms/izmeklētājs
Inese Poga-Smith
3Viņas majestātes kriminālizmeklētājs
Burrell


Discussion entries: 2





  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
her majesty coroner
Viņas majestātes kriminālizmeklētājs


Explanation:
Viņas majestātes kriminālizmeklētājs

Burrell
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jana Teteris: 'Coroner' izmeklē visādus aizdomīgus vai pēkšņus nāves gadījumus (ne tikai tos, kas ir radušies krimināldarbības rezultātā. Tātad varbūt vajadzētu izlaist vārdu 'krimināl'.)
1 hr

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
her majesty coroner
Viņas Majestātes patologanatoms/izmeklētājs


Explanation:
šajā gadījumā, bet otrs skaidrojums ir izmeklētājs, kas pēta nāves cēloņus, apstākļus, utml.


    Reference: http://www.parliament.the-stationery-office.co.uk/pa/ld20030...
    Reference: http://www.swarb.co.uk/lisc/Coroners.shtml
Inese Poga-Smith
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 184
Grading comment
Paldies

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jana Teteris: Viņas Majestātes izmeklētājs
1 hr
  -> Paldies, Jana!

agree  Austra Muizniece
1 hr
  -> Paldies, Austra!




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): Burrell