KudoZ home » English to Latvian » Medical (general)

Depression

Latvian translation: depresija


11:36 Oct 22, 2006
English to Latvian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: Depression
DEPRESSION: How would you describe your mood over the last two weeks? Do you keep reasonably cheerful or have you been very depressed or low spirited recently? In the last two weeks how often have you (own words) every day?
Depression: sadness, a subjective experience which may lead to a reduction in activity and social functioning.
Vai var vardu "depresija" tulkot ka savadak, lai tas butu saprotams pacientiem ar zemu izglitibas limeni?
Doroteja
Latvia
Latvian translation:depresija
Explanation:
domaju, ka pacientiem butu jazina, kas ir depresija, jo principa depresija ir diagnoze un tas nozime - simptomu kopums.
"slikta garastavokla" sinonimi, kas ir doti iepriekseja atbilde nebut neapzime depresiju.
Loti vienkarsota depresijas definicija ir ilgstosi (vairak neka 2 nedelas) "slikts garastavoklis". Tikai slikts garastavoklis vel nav depresija - ta ir pilniga un absoluta norma ar ko mes visi esam kadreiz saskarusies...
Selected response from:

Inguna Hausmane
Latvia
Grading comment
Liels paldies visiem!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1depresija
Inguna Hausmane
3 +3nomāktība, grūtsirdība, nospiestība, nomākts garastāvoklis
Freimanis


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
depression
nomāktība, grūtsirdība, nospiestība, nomākts garastāvoklis


Explanation:
slikta juška

Freimanis
Works in field
Native speaker of: Latvian
PRO pts in category: 64

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Austra Muizniece
2 hrs

agree  Burrell
3 hrs

agree  xxxirishka17
1 day3 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
depression
depresija


Explanation:
domaju, ka pacientiem butu jazina, kas ir depresija, jo principa depresija ir diagnoze un tas nozime - simptomu kopums.
"slikta garastavokla" sinonimi, kas ir doti iepriekseja atbilde nebut neapzime depresiju.
Loti vienkarsota depresijas definicija ir ilgstosi (vairak neka 2 nedelas) "slikts garastavoklis". Tikai slikts garastavoklis vel nav depresija - ta ir pilniga un absoluta norma ar ko mes visi esam kadreiz saskarusies...

Inguna Hausmane
Latvia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 96
Grading comment
Liels paldies visiem!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dianastr
1 hr